Colgate // Max White One

Täna räägin ma esimest korda blogis hambapastast. Kuna see on asi, mis muudab natukenegi välimust siis leidsin, et sellest võiks ka siin rääkida. 
Olen ka varem erinevaid valgendavaid hambapastasi kasutanud, aga vahet pole märganud. Maximas oli aga mingi suur soodukas ja otsustasin, et proovin ka selle ära. Olen seda pikalt vaadanud ja natuke kõrge hinna poolest ei tormanud seda ostma. Sain selle ~2.50€. Pasta oli tõeline üllataja. Peale esimest korda oli natukene näha, et see toimib. Ja kui pidevalt kasutada on tulemus kiire tulema. 
On ka 2 asja, mis mulle selle pasta juures ei meeldi. Esimeseks on see, et kui üks pesukord vahele jätta on hammaste endine värv tagasi ja alustad põhimõtteliselt otsast (minul juhtus seda pidevalt, sest ei hakka nädalavahetuseks hambapastat maale kaasa vedama). Seda nüüd päris miinuseks pidada ei saa, aga mind häirib. Hambad hakkavad valgemaks minema hammaste keskelt ja ajapikku läheb valgeks ka väljaspoolt, see aga nõuab juba pikka ja järjepidevat kasutamist, et hambad saaksid üleni valgeks. Harjumatu oli ka see, et pasta ei vahutanud nii nagu tavaliselt olen harjunud.
Hambapastat järjepidevalt kasutada on see igati väärt toode. Ilmselt enne lõpetamist võtan selle uuesti kasutusele, et ikka särav ja valge naeratus oleks tähtsal päeval. Üldjoontes olen sellega rahul ja oma hinna vääriline :) Nagu aru saite siis seda leidub pea igas suuremas toidupoes :)


Kahjuks mul ei ole enne ja pärast pilte. Algul unustasin teha ja märgatavast tulemusest ei hakanud sellepärast ka enam pilti tegema. Muidugi kõige parema pildi saaks siis kui ma kasutaksin seda ilusti järjepidevalt ja ei peseks vahepeal muude pastadega. Ehk kevadel õnnestub ka üks korralik pilt saada, kuid eks näis.


Kas Sina oled kasutanud hambaid valgendavaid hambapastasi? Või mis nippidega oled saanud omale valged hambad?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts