Instagram Post #6

Oi, pole nii ammu siia instagrami pilte pannud. Kuna kohekohe on aasta vahetumas siis mõtlesin, et 2014 aasta pidid jäävad ka sinna aastasse. Ei hakka neid enam uude aastasse kaasa võtma ja nii teen kiirelt enne 2015 üle minekut ühe kiire pildi postituse.

1. Padjanägu // 2. Neljapäeva õhtune vitamiini laeng // 3. Küüned korras ja hea olla // 4. Üks kerge ja maitsev õhtusöök // 5. Selle aasta esimesed piparkoogid // 6. Täna algas mul küünalde põletamise aeg // 7. Minu kõige esimene facebooki võit // 8. Lõpuks kaunistavad need pallikesed ka minu peeglit // 9. Kakao vahukommidega maitseb uues öökulli kruusis eriti hästi 

1. Aitäh Avonile selle meeldiva üllatuse eest // 2. Avastasin enda jaoks vanni ehk siis polnud mitumitu aastat vannis käinud // 3. Täna piisavalt õppinud, nüüd võib ajakirju lugema hakata // 4. Imeilus // 5. Üks pilt ka instagrami kui Lauraga pildistamas käisime (rohkem pilte näed SIIN ) // 6. Naistega õhtustamas // 7. Varsti blogis (näitasin uusi asju, rohkem pilte SIIN ) // 8. LOVE // 9. Jõulutähed

1. Need mõnusad teisipäeva õhtud // 2. Jõulukink iseendale // 3. LokidLokid // 4. Meie armas jõulupuu // 5. Head Isu! // 6. Jõuluvanaga FRIENDISE // 7. Maal on ikka tõeliselt ilus // 8. Olin vist hea laps // 9. Ukrainlastega Pätsis kerge lõuna

1. Rohkem pilte blogis (rohkem pilte SIIN ) 2. Nüüd võib minul küll tervislik uus aasta alata

Kui tahad olla minu tegemistega kohe kursis, et ei pea pilte blogis vaatama siis saad jälgida mind minu instagrami kasutaja kaudu ------ Kklaaarika.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts