Nurme Seep

Kui oktoobri alguses ostsin uue Tervis Pluss ajakirja, siis seal vahel oli pakkumine, mil mina enam ei kahelnud ja tellisin ajakirja kuueks kuuks. Kingituseks sain 3 Nurme Seep toodet, millest täna teile lähemalt räägin.


PEDIKÜÜRISEEP

Tõhus seep igapäevaseks jalahoolduseks. Efektiivsed magusmandlikivi graanulid ja abrasiivne pimskivi muudab jalatallad siledaks ning koos seebi vahutava mõjuga eemaldab ka sügava mustuse. Kaotab nahapaksendid ja aitab ennetada kannalõhede teket.

Olen seda juba varem maininud, aga ma pole väga suurt tähelepanu pööranud oma jalgadele. Nendega pole kunagi mingisuguseid muresid olnud (suvel mingi hetk olid üpris kuivad, aga sinna see asi ka jäi). Kui aga sain Nurme Seebi pediküüriseebi, ei olnud enam põhjust jalahooldusest kõrvale hiilida. Asi on nüüd lauasa nii kaugele jõudnud, et sellest on saanud iga nädalane rutiin. 
Panen kuuma vee kaussi, võtan hoogu, et jalad sinna sisse panna ja need kuuma veega ära harjutada. Leotan neid 5 minutit ja siis hõõrun seebiga enda jalgu ja kasutan lisaks veel kannariivi. Tulemuseks on väga pehmed ja terved jalad. 
Seebil on ka üpris omapärane lõhn, aga see annab märku, et tegu on loodusliku tootega ja meie oma eesti toodang. Seebi hinnaks on ~6€.


KOOKOSEVÕIE KEHALE JA JUUSTELE

Kõikidele nahatüüpidele. Soodustab juuste kasvu ja leevendab peanaha stressi.

Pakendilt lugedes sõna "kookos" lõin ma natuke kartma, sest ma pole suur sõber kookose ja selle lõhnaga. Õnneks tootel peaaegu, et puudub lõhn. Kui nina totsikusse pista siis õrnalt tunneb kookost. Esimesena kasutasin ma seda juustel ja suutsin kohe vea teha. Panin selle pähe alles peale šhampooni, kuigi oleks pidanud seda enne tegema. Teisel korral olin targem. Muudab juuksed pehmemaks, kuid natukene raskeks jääb see minu kiharatele. Õnneks on sellel ka teine kasutusviis. Peale pesu väga sobiv naha niisutamiseks. Naha sisse see kõige kiiremini ei lähe, aga see eest muudab naha pehmeks ja minu kuivad jalad on ilusti niisutatud.
Kui seda kasutada ainult juustel, saab pisike 100ml topsik ruttu otsa, aga kui kehal kasutada jätkub seda kauemaks, sest võie sulab lihtsalt käte vahel ära. Selle hinnaks on 8€.


PORGANDIÕLI

Porgandiõli on üks nahka kõige enam noorendav ja taaselustav õli. Parandab jumet ning aitab eemaldada nahka kogunenud mürke ning kudedesse tekkinud üleliigset vett. Porgandiõli muudab naha tugevaks ja elsatseks.

Viimaseks tooteks on näoõli, mis on leidnud kõige rohkem kasutust.Kõige enam huvitas mind toote juures selle jume andmine. See tõesti teeb seda, kasutan seda õhtuti, peale näopesu. Peale õlitamist näen välja paras porgandinägu, aga hommikuks õli ilusti näonaha sisse imendunud ja nägu õrnalt jumekam. Peale uut näopesu aga õli kaob nahalt ja kõik on endine. Seetõttu ma seda ka iga õhtu kasutan ja pole ohtu, et nädalapärast näeksin näost välja liialt oranž. 
Olen seda kasutanud nüüd pea kuu ja kulunud on seda veerand pudelit, kuigi kannan näole 3 pumbatäit. 50ml pudeli hinnaks on 11€.



Milliseid Nurme Seep tooteid oled Sina kasutanud?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts