Hello December!

Kas tõesti on 2014 aasta varsti läbi saamas !?!
Istun praegu kuum teetass ees ja olen õnnelik, et saan soojas toas viibida. Kui täna maalt linna sõitsin, näitas auto termomeeter Hirlas -19.5 kraadi. Siis mõtlesin küll, et on aeg ainult toas soojas istuda ja nina välja mitte pista. Mulle väga meeldib kui väljas päike paistab ja kõik on härmas, aga sellega kaasnevad külmakraadid just väga meelt mööda mulle pole.
Talve tulekul meenub mulle alati, miks tahaksin maal elada. Maal on alati nii palju lund ja kõik on kuidagi ilusam. Juba praegu on vahe suur. Kui linnas on õrn kirme maas, siis maal on enamus kohad valge lumekattega kaetud ja kõik on üldse kuidagi palju ilusam. Eks see peagi rohkem kodusem olema, kui maal elanud 16 aastat.
No ei tule täna neid häid sõnu ritta. Tunnen kuidas kool tekitab üha rohkem stressi. Aga üritan positiivse meele säilitada, sest vaheaeg on juba 3 nädala pärast :)

Pilt: Weheartit


Teile, armsad blogi lugejad, soovin rahulikku jõuluaega ! :)

Comments

  1. Sa võiksid rohkem postitusi teha endast, nt mis teinud oled mõni päev, kuidas maal olles oma aega sisustad jne. Rohkem enda tegemistest kirjutada. Ja postitusi võiks tulla tihedamalt kui kord nädalas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu päevad pole just eriti huvitavad ja maal olles naudin lihtsalt oma vaba aega. Seega poleks siia väga midagi kirjutada :) Tean, et teen vähe postitusi (häbihäbi), kuid püüan seda viga parandada. Tahan, et 2-3 positust nädalas siiski siia blogisse jõuaks :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts