Ripsmepikendused

Räägiksin täna ka natuke ripsmetest. Nimelt siis ripsmepikendustest. Miks mina panin need endale? Teadagi on suvi tulekul ja olgem ausad, kes viitsib hommikul peegli ees minuteid kulutada, et saada endale inimese nägu pähe. Ripsmed on mugava inimese väljaminek/väljapääs. Ükskõik kus käin, kust tulen, on mul alati inimese nägu nüüd peas. Hommikul ärkan ülesse ja olen kohe stardi valmis. Endaga ei pea enam põhimõtteliselt üldse vaeva nägema. Piltide pealt on näha, et kui ripsmed värvimata on nägu üsna kahvatu ja sellepärast ei kipu ka kuskile ilma ripsmeid värvimata minema. Mugav, mugav ja veel kord mugav. Minule paigaldas ripsmed Angela ja olen tulemusega väga rahul. Panek kestis üsna pikalt, umbes 2,5h. Õnneks see aeg läks kiiresti. Lasin seekord panna ripsmed 11mm pikad. Alguses oli üsna harjumata ja tundus koguaeg, et ripsmed on pikemad kui 11mm, kuid nüüd olen ära harjunud. Hindadest siis ka veidi. Panek maksab 23€ ja hooldus 15€. Igati taskukohased hinnad. Nagu ennist mainisin olen rahul ja julgen teda soovitada :)



Kuidas muudad suvel Sina oma elu mugavamaks?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga ilusad ja sulle sobivad suurepäraselt. :) Minu ja ripsmepikenduste koostöö ei sujunud väga hästi, kuna ma armastan magada nina padjas ning iga hommik olid mul ripsmed sassis nagu nässul. :D

    Suveks värvin kindlasti kulmud keemilisega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul kipub aga see probleem olema, et magan vasaku silma ripsmed ära. Siis ongi see, et vasaku silma ripsmed hõredamad kui parema omad :D
      Olen isegi mõelnud kulmude keemilisest värvimisest, kui ka see ära teha siis suvel oleks elu kui lill :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts