REVIEW: AVON // AERO Volume mascara

Täna räägiks teile lähemalt ühest heast ripsmetuššist, mille saatis mulle armas Reelika Avonist. Taaskord on tegu väga hea tuššiga. Alustame aga otsast. Pakend - näeb oma sinises kuues väga maitsekas välja ja hõbedane kiri sobib kui valatult. Ei midagi nii silmapaistvat, kuid siiski ilus. Sisu - oh, kust siis alustada. Kohe, mis selle toote juures silma jäi, oli see, et kui ripsmed ära koolutasin ja ära värvisin ei vajunud mu ripsmed ära, vaid jäid selliseks nagu olin need koolutanud. See on vist üks põhilisemaid asju, mida ma ripsmetušši juures väga hindan. Vahel kipub ka esimeste kasutuskordade puhul olema see, et harjale tulev toode on veel liiga vedel ja siis ripsmed jäävad tükki. Sellega aga seda häda pole. Harjale tuleb piisavalt toodet ja teeb ripsmed parajalt pikaks. Annab natuke ka tihedust. Ripsmetušš jätab ripsmed väga loomulikuks. Toode ei pudene laugudele ega silmaalla ja seetõttu ei määri ka neid. Kuni eelmise reedeni (panin siis ripsmed endale) oli see mu vaieldamatu lemmik. Julgen seda ka teile soovitada. Täishinnaks on sellel 7€. Igati taskukohane hind.







Milline ripsmetušš on sinu vaieldamatu lemmik?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts