REVIEW: Vestige Verdant

Täna tutvustan teile ühte imetoodet. Alguses kui sellest rääkima hakati ja see palju kõneainet pakkus, mõtlesin, et ega üks mudamask nüüd nii hea ka olla ei saa, et seda tuleb iseloomustada ülivõrdes. Tuleb tunnistada, et pidin enda sõnu "sööma". Peale paari korda nägin ka mina selle toimet ja ma olin ahvivaimustuses. Paljudel oli see juba märke näidanud peale esimest kasutus korda, minu näonahal hakkas see toimima alles kolmandal korral. Poorid on silmnähtavalt väiksemad. Nahk on palju ühtlasem, pehmem ja siledam. Peeglisse vaadates ei vaata mulle enam vastu koledad, mustad poorid, vaid puhas nahk. 
Igakord maski näole kandes, tekitab see kuidagi erilise tunde. See mask on tavalisest kallim ja sa topid näkku muda (tundub nagu pista nägu märja muda sisse). Kui mask on näos, tunned kuidas nahk hakkab õhetama, järsku hakkab näol külm ja siis mingi hetk hakkab kiskuma. See on märk sellest, et mask toimib, juhuuu. Ja nii siis ka mina iseloomustaks seda maski ülivõrdes. Minu probleemsele nahale on see tõesti väga vajalik mask. Teeb naha klaariks ja tundub, et ka sügavpuhastab (väiksemadki punnid kaovad). Sellest on saanud mina iganädalane rutiin.
Muidugi ei tohi ka mainimata jätta toote pakendit. Väga stiilne ja sobib just vannitoas riiulit ehtima. Valge ja musta kooslus on alati kindla peale minek olnud. Mina pole raatsinud maski karpi veel ära visata. Teen seda alles siis kui mask otsas ja siis ka ilmselt pisar silmis. No see näeb ju nii luksuslik välja ja kuidas ma raatsin seda siis ära visata :D
Kui ma poleks seda saanud Stellarium box'ist, oleks ma selle raudselt endale tellinud. Hinnaks on sellel imelisel maskil 39€. Natuke kõrbe hind, aga see on seda väärt. 







Head Aega poorid!!!

Kas Sina oled seda maski proovinud? Millised on Sinu muljed sellest?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts