REVIEW: Avon // Nailwear pro+

Lõpuks on mu küüned geelküüntest taastunud ja jälle terved ja tugevad. Saan nüüd teile hakata näitama ilusaid küünelakke. Alustan siis kohe ühest oma suurest lemmikust. See on ideaalne suveks. Mõnusat koralli tooni või selline virsik, kuidas kellelegi. Püsivus on tal vastavalt sellele millega ma tegelen. Kui küüned veega palju kokku puutuvad, tahab lakk kiirelt kaduda. Kui aga elada nagu printsess siis püsib see mõned päevad veatult küüntel. Olen aga tähele pannud, et kas asi on lakkides või minu küünte eripäras, aga küünelakid tahavad mu küüntel lahti lüüa (küüntelt tulevad suured laki tükid ära, nagu paber). Ja see ka veel, et värv on erinevates valgustes erinev.
Kokkuvõtes võib viriseda ainult püsivuse pärast. Õnneks mulle meeldib küünte välimust tihedalt muuta, seega see polegi nii hull miinus. Värv on aga täpselt minu maitse. Hinnaks on küünelakil 4.60€ ja tooniks "Coral reef".



Lisasin küüntele ka mõned pärlid. Selles karbis on palju erineva värvi ja kujuga pärleid ja küünekaunistuse pintsliga saab ilma küünelakki kahjustamata pärlid küüntele kanda. Püsivusest ma rääkida kahjuks aga ei oska. Vast paar päeva püsivad ikka :D Küünekaunistused maksavad 5€ ja küünekaunistuste pintsel 3.50€.




Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts