REVIEW: JOIK // Sügavpuhastav näoõli // Toniseeriv näovesi astelpajuõli ja aaloega

Armas JOIK saatis mulle testimiseks 2 toodet. Kuna tegu on looduslike toodetega, olin väga rõõmus, et just need tooted sain ja et need ka veel näole on. Sain teada kuidas mõjuvad looduslikud tooted minu näonahale, kas teevad asja paremaks või hullemaks.


SÜGAVPUHASTAV NÄOÕLI
JOIK näoõli puhastab nahka tõhusalt, kuid õrnalt, naha loomulikku rütmi segamata. Teepuu, sidrunheina ja lavendli eeterlikud õlid pakuvad antibakteriaalset kaitset ja rahustavad. JOIK sügavpuhastav näoõli sobib kõikidele nahatüüpidele!
Kui pudelilt lugesin, et toode sobib kõikidele nahatüüpidele muutusin natuke kartlikuks. Kuna üldjuhul ei sobi rasusele -ja kuivale näonahale samad tooted. See on ka õli siis pani mind seegi muretsema. Kuid kõik see muretsemine oli asjatu. Juba peale esimest kasutuskorda olin meeldivalt üllatunud. Tegu on loodusliku õliga siis see lõhnab ka looduslikult. Teepuu, sidrunheina ja lavendli eeterlikude õlide kooslus teeb toote lõhna väga huvitavaks. Ei midagi vänget, vaid selline väga mahe lõhn. Mulle see väga meeldib. 
Õli kannan kuivale näole, meigi peale. Masseerin ~5 minutit ja siis pesen kuuma veega maha. Õli täielikult maha saamiseks kasutan ka svammi, sest kätega nühkides õli maha ei saa. On teadagi, et õli on jonnakas asi, mis veega naljalt maha ei tule. Kuuma vee ja svammiga saab aga edukalt õlist lahti. Nägu jääb peale näopesu väga mõnusalt pehmeks ja siidiseks. Mis on aga põhiline, nahk ei kisu. 
Tellida saab seda SIIT. Hinnaks on sellel 4.80€. Igati hea hind, sest toodet jagub ikka väga kauaks. Mina olen seda kasutanud juba pea 2 kuud ja toodet on kulunud umbes veerand pudelit.



TONISEERIV NÄOVESI ASTELPAJUÕLI JA AALOEGA
JOIK toniseeriv näovesi on rikastatud A, E ja C vitamiini rikka astelpajuõli, rahustava aaloe ning spetsiaalselt valitud nahka turgutavate eeterlike õlidega. Näovesi toetab naharakkude uuenemist, trimmib, aitab säilitada naha elastsust ning vähendada poore.
Mina pole kunagi väga osanud mingisugust seisukohta võtta näovee suhtes. Kasutan siis kui tahtmist tuleb. See toode tundus väga huvitav ja sellepärast olen seda siiamaani suutnud järjepidevalt kasutada. Käin alati peale näopesu toonikuga üle näo. Toode jätab näo pehmeks ja niisutab natuke nagu veel lisaks.Alguses võib see ära ehmatada, sest paar esimest tõmmet lapiga üle näo teeb see näo kollaseks kuid hiljem värvi andnud koha pealt üle tõmmata kaob see ära. Ilmselt tootes annab värvi astelpajuõli. 
Lõhn on samuti sellel väga mahe. Olen märganud, et teistelgi JOIK toodetel on lõhn väga ninasõbralik ja sellepärast pole põhjust nende toodete kasutamist karta. Vahel on mõni looduslik toode, mis väga koledalt lõhnab. 
Toodet saab tellida SIIT. Hinnaks on sellel 4.50€. Hind on jällegist väga hea, kuid seda toodet kulub mul rohkem. Peale 2 kuud kasutamist on mul seda alles natuke alla poole.


Nendest kahest tootest on saanud minu igaõhtune rutiin. Need ei ole kuidagi mu näonahka halvemaks muutnud ja selle üle on mul väga hea meel. Julgen teinegi kord näohoolduses looduslike toodete poole kätt sirutada. 

Milliseid JOIK tooteid oled sina kasutanud? Milliseid looduslikke näohooldusvahendeid soovitad rasusele näonahale?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts