18 Birthday party!

Laupäeval sai minu kaua oodatud 18 vastu võetud, ühe mõnusa peoga. Pidasin sünnipäeva Liivaküla seltsimaja. Väga ilus koht. Sünnipäeval inimesi  ei olnud meeletult, aga just nende paarikümnega oli see pidu hea. Ette valmistused hakkasid muidugi juba varakult. Kuid kõik sujus kuni peo lõpuni ilusti va. mu arvuti, mis otsustas natuke streikima hakata. See välja jätta oli kõik 5+. Sai ilusti lapsepõlv ära saadetud ja võib hakata elama järgmist elu etappi. 
Peost endast väga pilte pole, see eest jäin mina paljudele piltidele. Saangi näidata teile, milline oli tollel õhtul minu outfit :)









Oleks tahtnud näidata teile videot, kui ühes mängus pidi tegema sünnipäevalapsest luuletuse. Miskipärast youtube ei lase mul ülesse laadida :(

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Palju õnne tagantjärgi ja väga ilus kollane kleit! Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitähaitäh, Leelo! :) Oh selle õige kleidi leidmisega oli ka paras trall, aga jäin lõpuks siiski rahule.

      Delete
  2. Kus sa ka leidsid selle kleidi? tõesti väga ilus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kleiti müüdi kuskil facebooki grupis. Aitäh :)

      Delete
  3. Palju õnne tagantjärgi ja niiiii armsalt kollane kleit! Nagu päikene! : ))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts