Telefoni korpused

Telefon oli mul olnud umbes mõned kuud kui hakkasin sellele korpuseid vaatama. Üha sagedamini ma unustan end ebay'sse, sest neid korpuseid on nii palju ja otsustamine on meeletult raske. Need 2 korpust on siis minu esimesed (üks korpus on mind linnas siiski veel ootamas). Olen nendega väga rahul. Kirjaga korpus oli oodatust kordades ilusam. Roosa korpus on ka väga ilus, kuid miskipärast arvasin, et see on mitmetasandiline ehk siis pm 3D. Kuid seda see pole, aga ega see korpust koledamaks tee. Mõlema hind jäi kuskil 6€ kanti. Tean, et paljude telefonide korpused maksavad ~2€ ja nii. Minu telefonide korpuste hinnad jäävad kõik sellisesse hinnaklassi ja harv juhus kui leiab mõne alla 6€. See aga ei heiduta mind uute korpuste tellimisel. Olen juba ka uued korpused välja vaadanud, mida tahaks endale tellida.









Kas sina kasutad telefoni korpuseid? Kust soetad endale korpuseid?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Minu oma on ka ebayst ja jäävad samuti 6 euro kanti. See lillede ja kirjaga on väga-väga ilus korpus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhe, polegi ainus, kelle korpused teistest natuke kallimad on. Suuuur Aitäh! :)

      Delete
  2. Nii ilusad ja kevadised :) Mul on ainult üks läbipaistev korpus, mida ma ei kasuta, kuid nüüd ajasid mul isu peale. Vb proovin seda decoupage'iga teha vähe lõbusamaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaa, kuid nii tahaks ikka veel ja veel neid korpuseid telefonile :) Hehehe, telefon ka kohe palju ilusam kui korpus ümber ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts