Sheinside wishlist #1

Olen end viimastel päevadel http://www.sheinside.com/ lehele unustanud. Algul see leht mulle väga põnev ei tundunud, aga kui seal ringi kolada võib ikka väga ägedaid ja ilusaid riideid leida. Mõtlesin, et näitaks ka teile, mis mina sealt endale ihkaks. Mõttes käib ka juba see, et võiks sealt endale midagi tellida.


Nagu näha siis värvidega ma just ei priiska. Tean, et suvi on tulekul ja peaks vaatama värvilisi asju. Kuid siin on aga sellised riided, mida saab kanda aasta ringselt. Noh muidugi see kleit on selline, mida võiks rohkem suvel kanda. Need on siis asjad, mis mulle praegu silma jäänud on.

Kas oled She Insider'ist riideid tellinud? Kas oled nendega rahule jäänud?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on see esimene pluus olemas. Tellisen veel kaks sarnast ainult noh teise prindiga ja ainus millega rahul olin, oligi see. Suurused klappisid ja seljas jäi samuti väga kena. Ainult natukene elektrit kipub täis minema. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kuulnud Sheinside kohta väga seinast seina arvamusi ja sellepärast pole julgenud tellida veel. Kuid usun, et varsti teen selle siiski ära :) Tore, et sinule ka see pluus sobis. Annab julgust juurde see endale tellida :)

      Delete
  2. Tellisin endale selle musta-valge triibulise seeliku ebayst :) väga armas on ! :) ebays on see 2x odavam ka, ma sain alla 10 euroga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peab siis ebayd ka külastama, sest see on tõesti väga armas seelik, mida sooviks enda seljas näha :)

      Delete
  3. Seda neetidega seelikut tahaks ... Olen seda mitu korda piilumas käinud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seal üldse väga palju ägedaid seelikuid, mida tahaks enda kapis näha :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts