Juttu ja pilte

Ja ongi selleks korraks jälle vaheaeg läbi. See läks ikka välgukiirusel. Midagi erilist ma korda ei saatnud, aga lihtsalt oleskleda küll ja vahelduseks oli päris hea. Mõned pildid siis vaheajast. Ning natuke ka juttu.

1-4. Vaheajal võtsin end kätte ja küpsetasin. Läksin küll kergemat vastupanuteed, aga ma siiski küpsetasin. Polnud seda jälle nii pikalt teinud. Mõnus oli köögis askeldada. Tunnen, kuidas tahaks end tihedamini sealt leida. Usun, et see juhtub üsna pea :) 
Ja sai isegi vahvleid tehtud, olid head. Need on asjad, mis kaovad ikka silmapilkselt. Kuid nende tegemine nõuab aega. 


1. Ma mõtlesin kuni lume maha tulekuni, et see on vale jutt, et lumi maha tuleb ja külmaks läheb. Esmaspäeva hommikul oligi paks lumi maas ja õues üsna külm. Veel paaril päeval sadas laia lund. Sellist lund polnud veel see talv olnudki. Külma oli üks hommik lausa -15kraadi. Prrr. 2. Need mõnusad vaheaja hommikud, kui päike tuppa paistis ja toa mõnusalt soojaks tegi. 3-4. See, et ma ark'i eksami ära tegin, ei tähendanud, et ma nüüd nsm kodus istuks. Olin/olen endiselt issi isiklik taskojuht ja sõidame igalpool ringi.


1-2. Ma ei tea, mis värk on. Aga nii kui ma pikemat aega kodus olen, tunnen kuidas kaal langeb. Mõtlesin, et ka Tartus peale spordiklubi võiks kodus end liigutada, ning võtsin maalt hularõnga kaasa. Mis see ikka seal tolmu kogub. See on tegelikult väga hea ajaviide. 2in1 teed trenni ja saad endiselt telekat vaadata. Mitte ei istu telekat vaadates. 3. See kass ikka kohe oskab. Siis kui emps õe toas remonti tegi ja kass leidis, et võiks kapi ja radika peal korraga magada. Täitsa tobu ikka meil :) 4. Apollost sai see vahva retsepti mapp ostetud. Tunnen kuidas peab hakkama erinevaid retsepte proovima, et saaks sinna need paremad palad kirja panna.



Ning ärge unustage osa võtta roosast ja armsast kingiloosist. Seda saate teha SIIN.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. See viimane pilt kassist on nii vahva, tõeline KASS :D

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta oskab meid ikka üllatada küll, magades huvitavates poosides :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts