SMOOTHIE

Lõpuks ometi, aitäh issi. 
Millest jutt? Täna issiga K-rautas täidel lilli ostmas käies ütlesin nii muuseas, et ta võiks mulle blenderi osta. Kuna issile jäi üks asi seal hingele, läksime pärast tädi juures käimist uuesti K-rauta tagasi. Ja mis ma sealt endale sain, BLENDERI. Olen seda endale ikka üsna pikka aega tahtnud ja just smuutide pärast. Maksis see ~35€. Seal oli käimas ka mingi täringu veeretamise värk, siis sai sellest hinnast veel 5€ alla ka. :)



Täna sai siis ka juba esimene smuuti ära proovitud. Tegin banaani-kiivi smuuti ja maitses ikka väga hea. Hea kosutus nädala lõpetamiseks. Üleüldse on see üks tõeline vitamiinipomm.

Banaani-kiivi smuuti : 

  • 1 banaan
  • 2 kiivit
  • piima (tunde järgi)








Milline smuuti on sinu lemmik? :)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mu lemmik on olnund tegelikult hoopis jook: mango, apelsinimahla ja paar lusikat kreekajogurtit. Nii hea!
    Lisaks meeldivad segud: banaan, maasikas, arbuus ja kookosvesi nt.

    Ma juba pikemat aega ostan endale blenderit...aga ostmiseni ei jõuak uidagi, ikka mõtlen alati, et ah äkki teine kord jne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Endale on alati mangot sisaldavad joogid meeldinud. Seega katsetada on palju :)
      Kuna elan vanematest eemal siis minul on asi raha taha jäänud, aga osta kindlasti ;) Minu blender hakkab küll korralikult vatti saama :P

      Delete
  2. Mulle meeldib ka väga sinu tehtud smuuti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, hea kuulda :) Tegin ka avastuse, et kiiviga ei tasu liialdada.

      Delete
  3. maasika-banaani smuuti on väga hea :)

    ReplyDelete
  4. 2 õuna, 2 apelsini, 1 banaan, veidi külmutatud maasikaid ja jääkuubikuid...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts