SOHVY kingiloosi võitja.

Ongi selleks korraks järjekordne kingiloos lõppenud ning kibelen juba võitja nime väljaütlemisega. Kuid enne veel ütleks, et võitja saab mõnusa kingituse. Olen ise nüüdseks kehakreemi täiesti tilgatuks kasutanud ja on selle kohta ainult kiidusõnu. Peale selle, et tegu on heade toodetega, tahan tänada teid armsaid lugejaid, kes te käite siin lugemas ja ka uusi lugejaid, kes alles hakkavad siin lugemas käima. Mul on ääretult heameel, et te siin ikka käite :)

Niisiiis. Võitja saab endale selle roosa ja armsa kingipaki.




Ja selle kingiloosi võitja on ...........................



Palju Palju Õnnnne võitjale! :) Võtan sinuga ise ühendust.

Ning teistel ei tasu pead norgu lasta, sest see pole kohe kindlasti viimane kingiloos ja neid tuleb kindlasti veel. Seniks, aga olge armsad ja järgmise postituseni.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Klassiõde võitjaks? Päris awesome :D

    ReplyDelete
  2. enda parim klassiõde(sõbranna) võitis? juhuslik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on tõesti juhuslik. Ennemgi on mu tuttavad võitnud ja siis ei tehtud üldse sellist poleemikat. Ja ka osalejaid oli vähe. :)

      Delete
  3. Sellepärast on ju suurematel loosimistel tehtudki nii, et pereliikmed-sõbrad-tuttavad ei saaks osaleda. See on ilmselge kokkumäng :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu jaoks on kõik võrdsed ja osaleda saavad kõik. Kuid mõtle mida soovid :)

      Delete
  4. Mõnda närib ikka korralik kadeduseuss ma vaatan, ma ei saa aru, mis eestlastel viga on. Kui ma kunagi peaks oma blogis loosimise korraldama, siis ei keelaks ka oma tuttavatel osaleda, milleks? Minu jaoks on kõik lugejad võrdsed, olgu või oma parim sõbranna :)
    Klaarika, Sina ära pane üldse neid õelutsejaid tähele, kes isegi oma nime alt ei julge kommenteerida! :)

    cairzu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mind paneb ka see mõtlema, et kelle jaoks kingiloosi teen, teen ju selleks, et mõnda enda lugejat rõõmsamaks teha ja olgu siis selleks kasvõi mu ema.
      Aga Aitäh Sulle nende toetavate sõnade eest, Kairi :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts