CHIT-CHAT

Vabandan juba ette ära. Nii on, siin blogis on olnud pikemat aega vaikus või siis ilmuvad siia üksikud postitused. Enne vaheaega oli koolis väga pingeline aeg. Oli vaja väga palju asju ära teha ühe nädalaga, oli ka väike motivatsiooni puudus. Kuid nüüd on võimalik jälle patareid täislaadida niisama logeledes. Püüan rohkem siia kirjutada, sest juba tunnen, et lihtsalt pean siia midagi kirjutama või pilte lisama. Blogimisest on saanud juba harjumus või kuidas teisiti öelda? (tunnen end imelikult kui pole pikka aega siia midagi kirjutanud). Vahepeal on nii mõndagi toimunud, just positiivsuse mõttes. 7.märts oli see päev kui ma tegin ära ARK sõidueksami. Ma poleks elusees uskunud, et ma selle esimese korraga ära teen. Olen ju üks suur närvipundar, käed jalad hakkavad värisema ja kuidas siis ilusti sõita kui seal roolitaga värisen :D. Tegelikult ma alguses väristasin küll jalga siduril, aga 10minuti möödudes tundsin end juba päris hästi ja see tunnike läks ka kiiresti. Ma olen ikka tõsiselt uhke enda üle, et ma selle ära tegin. Nüüd on sellest juba paar nädalat möödas ja ei suuda siiani endale seda teadvustada, et ma selle ära tegin. Ilmselt kui ma täiesti üksi roolis olen või ilma issita saan aru, et ma selle ära tegin. Ohh võiks see sünnipäev tulla jubaaa (47 päeva veel jäänud). 
Ei möödunud minugi naistepäev ilma lillede ja kommikarbita. Ning üks vägaväga hea uudis on veel, aga sellest räägin lähemalt alles siis kui aeg on käes :)





Kuidas on sinu vahepealne aeg möödunud?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. hei, Klaarika! jõudsin juhuslikult guugeldades sinu põneva blogini ja kuna ma parasjagu otsisingi guugeldades infot Jõgeva ARK eksami kohta, siis küsingi sinult, et kas sa tegid lõpuks sõidueksami ka Jõgeval? kas sa oskad palun rääkida ka, mida seal enim tegema peab? kas on palju parkimist ja mis trikikohad on? ma oleksin väga tänulik. mul endal seisab ARK nüüd ees. olen autokoolis Tartus käinud, aga mõned korrad olen ka niisama sattunud Jõgeval sõitma, kui vanavanemate juures käinud olen. nüüd siis mõtlengi, et kus mul oleks kõige ohutum teha seda eksamit. olen samasugune närvipundar, nagu sa ennast kirjeldasid :D ja parkimises ka jube koba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõige mõistlikum oleks eksam sooritada seal, kus sa ka õppesõitu teed (mina sõitsin sellepärast Jõgeval, et Rakvere ARK oli kuni mu sünnipäevani täis.
      Eksamineerija ütleb kohe alguses ära, mis on kohustuslikud. Oli tagurdamine, et olid sirge tee peal ja siis ütles, et kas tagurdad või pöörad ümber, aga tagasi raudteeni peab jõudma (mai teagi kuidas seda teisiti seletada). Siis parkimine, mis oli mul väga lihtne, lihtsalt otse parkimis kohale sõitmine ja kindlasti on tõusupealt minek.
      Neid tõmbe kohti raske seletada, seal peab lihtsalt rohkem sõitma ja tähelepanelik olema :)

      Delete
    2. suur aitäh sulle! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts