REVIEW: Make-up remover wipes

Olen juba pikemalt kasutanud meigieemaldussalvrätte. Kuna mul olid need otsa saamas ja Selveris olid need väga odavad, siis mõtlesin, et kui need ära ostan ja  halvad on siis ei hakka rahast ka nii väga kahju. 



Pakil kirjas: Eemaldavad efektiivselt meigi ning niisutavad nahka, muutes selle värskeks ja sametiseks. Sobivad kõikidele nahatüüpidele, loomuliku pH tasemega.





Lapid on täpselt sellised nagu lubatud on, kuid neil on minu jaoks väike aga. Peale ripsmetušši maha võtmist hakkavad üldjuhul minul silmad kipitama. Teistega pole nii olnud ( olen varasemalt kahe teise firma oma ka kasutanud). Neil on ka üsna tugev lõhn, mis mulle väga ei meeldi, ilmselt just sellest võib tingitud olla minu kipitavad silmad, kuid õnneks see läheb üsna pea üle, seega õnnestub mul need lõpuni kasutada. 
Lapid on ka paraja suurusega ja pakk on taassuletav, nii ei kuiva need liiga kiiresti ära. Nahka ei kuivata ja peale kasutust muutub nahk tõesti väga mõnusaks, kuid eelistan siiski nägu üle pesta :)
Mainiks ka paki ära, kuna need on nii odavad, siis pakk on aga üsna ilus, selline tagasihoidlik ja armas :)
Nagu ütlesin ostsin need Selverist ja hinnaks oli vaid 1.50€ , pakis on 25 meigieemaldussalvrätti. Ilmselt jään mina siiski oma lemmikute Byphasse'de juurde.


Mida kasutate teie meigi eemaldamiseks?




Comments

  1. Ostsin samuti need Selverist ning mind kimbutab sama viga, ehk silmad hakkavad kipitama ja isegi vett jooksma. Mudiugi on mul eriti super tundlikud silmad ka, lisaks sellele häirib mind väga tugev lõhn.

    ReplyDelete
  2. Jaaa, ei tasu teinekord ikka odavate asjade küüsi langeda :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts