REVIEW: Bourjois 123 perfect jumestuskreem

Kuna suutsin vahepeal oma näo pekki keerata ja Fit me jumestuskreem hakkas otsa saama tuli soetada midagi katvamat ja samas Fit me jumestuskreem ei ole mõeldud ka minu nahale, rasune ja kombineeritud nahk nagu mul on. Ütleks nii, et selle ostmine oli väga õige tegu. 


Jumestuskreemil on väga hea katvus. Peidab enamus iluvead ära, kui suuremad siiski kipuvad välja jääma, aga üldjuhul on nii kõigi jumestuskreemidega. Suur pluss on see, et terve päev on nägu matt. Ei pea kasutama vahepeal puudrit. Fit me-ga tuli kohe puudrit kasutada, siis nüüd ma seda tegema ei pea. Miinuseks võib aga lugeda seda, et kui näos on mõnu kuivem koht, siis selle tuleb justkui mingi kiht peale ja seda on näha, sest see koht läheb heledaks. Kuivale nahale seda väga ei soovitaks. Kahjuks pole saanud seda toodet terve päeva testida, kuna alati enne trenni võtan jumestuskreemi maha, valetan paar korda on olnud terve täispika päeva ja võib öelda, et püsivus on tal ka päeva lõpus hea. Minul õnnestus see osta nädal enne suurt Bourjois -40% soodustust.  Ostsin selle Ideaal kosmeetikast, maksis 16.50€ ja toon on mul No.53.


Millist jumestuskreemi kasutate teie? Olete rahul? :)

Comments

  1. Proovisin ka Bourjois 123 Perfect jumestuskreemi ära ning minu kogemused:
    mul on rasune ja suurepooriline nahk ja oi, kuidas see jumestuskreem minu poore armastab - kõik poorid on justkui suurendava peegliga välja toodud ;) Seega ei saa ma kahjuks seda jumestuskreemi kasutada :-( Andsin ka õele ja emale proovida, kuid ka nendel oli sama lugu. Ei aidanud ka aluskreemi kasutamine, ikka jäid poorid inetult välja paistma. Ühegi teise jumestuskreemiga pole sellist kogemust olnud.
    Kuid silmaalustele mõeldud sama sarja peitepulk on väga hea!
    Marianne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see kipub nii olema, et kui ühele sobib ei pruugi see teisele üldse sobida. Kahju, et see ost ei tasunud ära.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts