06.09 - 08.09

Reede -  Oli 5 tundi koolis, tunnid läksid kiirelt. Peal kooli kohe koju, kiirelt sai kõik vajalik tehtud ja juba oligi Helena mul maja juures. Läks hästi ja sain autoga koju. Enamus koduteed sai koolist räägitud, kool ikka nii hinge lähedane :D:D Kodus olin poole nelja paiku. Kohe nautisin seda kodus olemist. Natuke ootamist ja juba sain oma kalliga kokku. Kuna mõlemad olime nädalast üsna väsinud siis midagi suurt korda ei saatnud. Sai õhtul tema pool telekat vaadata ja juba enne kahteist oleksin teleka taha magama jäänud. Ei viitsinud unega võidelda ja läksime magama.
Laupäev -  Magasime kümneni ja lebotasime veits. Raimo viis mu koju, kuna lubasin empsile, et aitan tal muru niita. Niitsime siis 4h, ulmee. Ilmselgelt oli see selle aasta esimene niitmine, aga noh asi seegi :D Eelnevad suved on saanud ikka väga tihedalt niita. Lausa häbi, et see aasta ainult ühe korra niitnud. Õhtu poole tuli Raimo jälle järgi. Sai nsm ringi tripitud. Lootsime ka, et läheb väiksest actioniks aga kus sa sellega, ollakse vaid suured jutumehed. Värvisin Janel pead, tahtsime blondeerida, aga kuna must on nii tugevalt juba juustes, siis see ei õnnestunud. Ja mõned tunnid sai Priidu juures istutud ja ilmselgelt kui kell hakkas kaheteistkümnele lähenema, tuli mulle ka unemati külla. Varakult koju ja varakult unne.
Pühapäeva - Ma ei tea milles asi , aga juba kell 7 vaatasin kella ja enam korralikult magama ei jäänud -.-. Ärkasin mingi enne ühteist ülesse. Kuna emps lubas pannkooke teha siis kupatasin ta kööki. Pannkoogid söödud ja riide pandud, läksime algul rakke vanaema juurde, et head vanavanemate päevad soovida ja siis lammasmäele. Seal sai natuke aega istutud, söödud ja väikse Kaisaga mängitud. Kuna jõudsime üsna hilja tagasi, siis enam rongile ei jõudnud ja emps tõi mu Tartu. Käisime toidupoest läbi ja nüüd ma siis jälle olen siin :)

Mõned pildid meie tüütusest, kes istus poole sellest ajast puuotsas kui me emspiga muru niitsime.





Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts