REVIEW: Avoni huuleläiked

Lõpuks saan mahti ka teile tutvustada Avonilt saadud paki sisu. Esmalt räägin teile kahest huuleläikest, punasest ja hele roosa.
Ma pole eriline huulepulga kandja, aga neid proovides, hakkasid mulle huulepulgad meeldima, need annavad nii palju juurde :) Eriti sügisel on cool kanda värvilisi huuli, teeb sügise veel värvilisemaks. Kahjuks pole mul õnnestunud nende püsivust saanud väga testida, kuna olen tihe veejooja, siis ei taha väga pudelit määrida ja seega ei värvi huuli. Kuid värv on huultel väga ilus. Jääb just selline nagu lootsin, oligi soov sellist punast huuleläiget/huulepulka endale soetada, aga Avon lahendas mu mure :) Kahjuks ma hinda ei oska öelda, võimalik et jäävad 5€ kanti. Mina julgen neid huuleläikeid soovitada. 
Ja nüüd piltide juuurde :)







Milliseid Avoni huulepulkasi/huuleläikeid oled sina kasutanud? :)

Comments

  1. Sain samuti Avonilt sellise punase huuleläike ning jäin ka väga rahule. Kindlasti kergem välja kanda kui näiteks punast huulepulka:)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jaaa ja lihtsam on ka nende huuleläigetega ümber käia. Lihtne pealekanda :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts