REVIEW: Eveline SOS Pure Control

Mina ei suuda ilma olla näopesuvahenditeta. Mulle ei piisa nägu ainult veega loputada, seega kasutan erinevaid näopuhastus tooteid. Seekord soetasin endale vene toodangut. Ja ma ei saa öelda, et venelased midagi halba pakuks. 

Sügavpuhastav näopesugeel -  Olen juba varem näopesugeeli kasutanud ja see avaldas veidike muljet. Kui olen sellega oma näo ära pesnud, siis tunnen, et nägu on puhas, sest olen kasutanud väga paljusi teisi tooteid ja tunnen, et on mõni, mis ei ole just kõige paremini oma tööga hakkama saanud. Geelil on ka mõnusad väikesed tükikesed sees ja sellel on tavalistest puhastusvahenditest teistsugusem lõhn, mis mulle meeldib. Pole see lõhn mulle kunagi probleemiks olnud. Kui mulle lõhn ei meeldi, ei suuda ma ka toodet kasutada, tekitab vastakaid tundeid. Peale pesemist on nägu siidine ja pehme, aga sellest ei piisa, nägu vajab ka niisutamist. Soetasin selle Jõgevalt ja hinnaks oli vaid 2.50€ Kuid olen näinud seda maximas veel odavamalt, 1.70€ Hinnaga olen ma väga rahul, vahel ostad kalleid näohooldusvahendeid ja need on väga halvad või üldse ei meeldi ega sobi.


Sügavpuhastav toonik - Ma pole kuangi olnud eriline toonikute kasutaja, aga mõtlesin, et kuna oli ka odavam, et proovib. Peale näopesu toniseerin nägu. Algul on näol üsna kleepuv tunne, kui see kaob (toonikut kasutan õhtuti). Kui tunnen, et sellest ei piisa ja tuleb siiski appi võtta veel minu hea Garnieri näokreem. Siis võin öelda, et kõik on valmis ja rohkem pole vaja midagi teha. Toonik lõhnab sama moodi nagu geel, kui veidike õrnemini ja värvus on tal rohelisem kui pildil (mai tea miks piltidel jääb see värv üsna sinakas) See sai ka Jõgevalt ostetud ja hind oli ka mingi 2.50€


Pildil pole küll osakesi näha, aga jah selle sees on väiksed valged tükid.

Kuidas hoolitsete teie oma naha eest`? :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts