Rahva Raamatu ralli

Kui asi puudutab odavaid raamatuid siis ma olen üks suur kõrv. Ei jäänud märkamata kui meilile tuli kiri, et Rahva Raamatus algas ralli ja paljud raamatud on super heade hindadega. Kolasin e-poes, aga midagi väga silma ei jäänud ja otsustasin hoopis poodi minna. See oli üks suuur VIGA (nali), sest peale poest lahkumist oli rahakotil väga valus, aga minul meel nii hea. Skoorisin endale heade hindadega kuus raamatut. Üks raamat tuli minuga koju eelkõige hinna ja natuke ka huvi pärast ("Lunastuse Garnosin" Margus Pikhof). Ei saa jätta raamatut poodi kui see maksab vaid 0.99€. Alustan selle lugemist täna. Kuuest üks on juba loetud "Elus" Rain Siemer, Jaana Maling. Kirjutan sellest ka postituse. 
Philip Reeve raamatud ("Kuldseeklid" ja "Surelikud masinad") jäid silma raamatuklubis, aga oma vea tõttu jäin ilma. Kuu aega hiljem on need siiski mu riiulil. Taylor Adams "Pääsu pole" tuli minuga huvist, selle raamatu kõrval oli veel kaks põnevat lugemist, aga neid enam ei raatsinud võtta. Põhjus, miks ma poodi kohapeale üldse läksin, oli "Mees, kes otsis oma varju" David Lagercrantz. Sarja kolm esimest raamatut on olemas, aga soovisin, et olemas oleks kogu sari. Nüüd on veel puudu neljas osa, nii et ootan, millal see soodusesse läheb.
Parem oleks, et see kuu enam häid pakkumisi ei tule, sest rahakott ei peaks sellele vastu ja mina ei suudaks ka "EI" öelda. Nüüd ootab palju põnevat lugemist. Oleks vaid ööpäevas rohkem tunde.


Kas Sina oled juba Rahva Raamatu rallil käinud? Millised raamatud Sinuga koju kaasa tulid?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts