Parfois // Briefcase

Oh ei, see juhtus jälle. Musta värvi kott on otsas, aga kellele meeldivad helgemad toonid siis beežikas kott on veel saada.
See oli umbes kuu aega enne jõule kui käisin Ülemiste Parfois poes ja silma jäi kaunis kott, kuhu mahub kenasti arvuti + muud asjad. Jäi see minust poodi maha. Kui jõulud lähenesid siis ütlesin härrale, et sooviksin Parfois poest kotti, mida nägin. See päev kui tellima tahtsin hakata siis lõunajal oli veel saada, aga õhtuks olid kõik otsas. Olin üsna kurb, aga ju siis ei pidanud ma seda kotti saama. Nüüd veebruari alguses nägin nende kodulehel uut kaupa ja seal oli see kaunis kott. Teadsin, et sellel korral ma ei tohi ilma jääda. Nii ma tegin kiirelt tellimuse ära ja nädala pärast tõi kuller mulle selle uksetaha. 
Kott on täpselt selline nagu mul vaja oli. Ei saaks enam rohkem rahul olla. Ma lausa armusin sellesse. Hästi palju sahtleid - suuremaid ja väiksemaid. Kõik asjad leiavad oma koha - arvuti, rahakott, märkmik, võtmed ja ruumi jääb veel ülegi. Koti küljes on ka must karvane pallike, aga see ei kuulunud komplekti. Enne koti ostmist sain selle õelt ja see lisab i-le täpi. 


Millisest poest ostad Sina endale kotte? Milline on Sinu ideaalne käekott?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts