Lea Dali Lion "Joonista valgus. See on kõige uue algus"

Küll see aeg läheb ikka ruttu. Ongi taas aeg rääkida järgmisest raamatust, juulikuu omast. Valituks osutus üks vähilugu. Otsus tuli nagu ei kusagilt. Kui raamat välja tuli siis nagu suurt tähelepanu sellele ei pööranud. Lõpuks siiski arvasin, et selle võiks ikkagist läbi lugeda. Olen rahul, et just sellise valiku tegin. Antud teos on natuke erinev, sest juttu on võimetest ja uskumustest ja pendlitest. Ise ma sellesse hullupööra ei usu, aga päris rumaluseks ka seda ei pea. Raamat annab palju mõtteainet. See ei ole tavaline lugemine. Mulle pakkus see väga palju põnevust. Teos oli valitust midagi uut ja andis kindlasti mulle nii mõndagi uut. Saada teada vähi olemusest ja sellega võitlemisest, kellegi loo läbi. Minu jaoks oli see kõik väga kaasahaarav. Juhul kui sina ei pea absurdseks pendleid ja võimeid siis kindlasti soovitan seda. 
Minu raamat on ostetud Rahva Raamatust ja maksis 20.67€. On küll natuke krõbe hind, aga nagu aru saite siis mulle see raamat väga meeldis. 








Oled seda raamatut lugenud? Kuidas suhtud inimvõimetesse ja enda terveks ravimine?




Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts