Avon // Gel Finish

Tundub, et on jälle tulemas see aeg, kus ma telliks Avonist küünelakke üle ühe. Mulle meeldib, et ma saan ikka valida (kuid ikka tekib üks lemmik ja lakin sellega mitu head korda). 
Olen pikalt otsinud sellist tumedat veini tooni. Ükskord Avoni kataloogi sirvides otsustasin, et tellin ühe erksa punase ja ühe tumedama tooni, sest selliseid mul pole. Tumeda tooniga läks ikka nii täppi, et sellega võiks pea iga kord küüsi värvida. Küüntel on toon ilusti läikiv. Kestab umbes 2-3 päeva ja siis hakkavad otsad kuluma. Värvi on lihtne ka peale kanda, parajalt vedel. Mina kannan küüntele 2 kihti siis jääb tulemus ilus. Üks kiht on minu jaoks liiga läbi kumav. Maksis see küünelakk vist ~3€ ja nagu aru olete saanud siis mina olen sellega väga rahul.





Milline on Sinu lemmik küünelaki toon?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Minu arust üleüldse selle "gel finish" sarja lakid niiiiiii ilusad, ise tellisin sealt hästi ilusa roosa ja hõbedase laki ja no nii kenad toonid mõlemad :) Jätavad natuke küll sellise geellaki mulje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, üritan end ohjes hoida, et päris kõike endale ei telliks.
      Jätavad tõesti, ilusam lõpptulemus kui tavaliste lakkidega :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts