Avon // Gel Finish // Fire Cracker


Tundub, et käes on jälle see aeg, mil tahaks kõik Avoni küünelakid endale tellida. Kui eelmine veini tooni küünelakk oli nagu rusikas silmaauku siis selle punasega kahjuks nii pole. Punane on ka see toon, mida olen kaua otsinud. Ma ei oska seda õiget tooni kirjeldada, aga see värv pole see, millest ma teile täna räägin. Antud toon on üsnagi erk, mulle meeldib see, aga see pole see õige. See on nagu õige huulepulga tooni leidmine, üsnagi raske. Värv on küll ilus, aga ma ei kipu seda kasutama. Küünelaki tekstuur on kuidagi liiga paks. Ebamugav on seda peale kanda, aga kuna see on paksem siis piisab ilusti ühest laki kihist. Midagi ei jää kuskilt kumama. Empsile see lakk meeldib, küll tema selle siis ära kasutab. 





Mõtlesin ka sellele, et kui lisada küünelaki lahjendajat. Ehk teeb asja paremaks? Oskad mõnda toodet soovitada?



Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Geellakid ju ongi paksemad kui tavalised lakid, kui ma ei eksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võimalik, aga kuna mul on samast sarjast veel üks lakk, mis on ikka tunduvalt vedelam. Siis nagu ei teagi enam, milline see õige paksus on :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts