REVIEW: Avon // Smooth as SILK with Silk Protein

Täna räägin taas Avoni toodetest. Võtan vaatluse alla 3 toodet juustele. Need on hooldusvahendid, mis on mu juuksed paremaks teinud, kuna suvel suutsin need ära rikkuda (tänu kuumakaitsetele). 


Šhampoon raskesti sätitavatele juustele - Minul on peres juustega vedanud, kuid ideaalsed need pole siiski ja mingil määral vajavad taltsutamist. Kipuvad kahus olema. Kuid nende toodete näol olen leidnud üsna hea lahenduse. Šhampoon ilusasti vahutab, peseb juuksed puhtaks. Juba pestes on tunda, et juuksed muutuvad väga pehmeks ja siidiseks.
Pudel on 250ml suur. Seda peaks jaguma nii paariks kuuks (täpselt ei oska öelda, sest kasutasin seda enne vaheaega ja siis nüüd taas kui linnas olen). Kuid minul kipub see olema, et šhampoon saab enne otsa kui palsam. Kuigi kasutan neid samapalju. Hinnaks on sellel 2.39€.


Palsam raskesti sätitavatele juustele - Kui pea puhtaks pestud on aeg palsamile. Palsam lisab juustele veel rohkem siledust. Tekstuurilt on palsam just paras. Mitte liiga vedel, ega ka liiga paks. Saab ilusti juustele kantud ja ei jookse neilt maha. Pole ka raskusi maha pesemisega. Vahel on mõni palsam, mis nagu ei tahaks kohe üldse peast ära tulla. Sellega seda muret pole.

Palsam on samuti 250ml suuruses pudeli. Palsamit ma kehtivas kataloogis üldse ei näinud, aga kuna varsti uus kataloog tulemas ehk seal siis olemas. Eeldan, et ka selle hind jääb 3€ kanti.



Siluv seerum raskesti sätitavatele juustele - Seerum on punkt peapesule ja sellele, et lõpp tulemus oleks hea. Tegu on väga hea tootega, mis muudab juuksed pehmeks, siledaks ja säravaks. Kasutan peale igat peapesu kui olen antuid Avoni shampooni ja palsamit kasutanud. Siis on tulemus just kõige parem. Minu juustele piisab 1,5 pumbatäiest. Üldjuhul aga lasen 2 pumbatäit ja mis üle jääb, selle pesen kätelt maha. 
Seerum on 30ml suuruses klaasist pudelis. Paari kuu peale on mul seda kulunud vaid veerand pudelit. Hinnaks on sellel 3.99€.

Kogu sari lõhnab Avoni juuksehooldus toodetele omaselt ja seni on see lõhn mulle meeldinud. Need on küll mu juustele hästi mõjunud, vajavad mu juuksed siiski vaheldust ja ei telli neid endale juurde. Kuigi tulevikus ehk võib leida neid minu vannitoast. 


Kas Sina oled seda sarja kasutanud? Või milliseid juukse tooteid soovitad, mis kipuvad natuke kahusemad olema?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts