REVIEW: Avon // Big & Daring Volume Mascara

Tänu Avonile avanes mul võimalus proovida nende täiesti uut ripsmetušši, mis tuleb peagi ka müügile. Mulle on alati meeldinud uute toodete proovimine, sest keegi pole mind ajendanud seda või toda ostma. Saan täiesti mõjutusteta proovida, ilma, et teaksin kas see on hea või mitte.


Alustagem siis aga algusest. Ripsmetušši pakend näeb juba hea välja ja on paljulubav. Disain on üsna lihtne, aga nii mõnigi detail muudab selle huvitavamaks, nagu näiteks kork. Punane annab värvi juurde ja selle huvitav kuju. Samuti musta ja valge kooslus on ajatu ja mõjub alati kaunina. 


Minnes aga sisu juurde, siis pole millegi kallal nuriseda. Pole vist olnud korda kui oleks pidanud Avoni ripsmetuššides pettuma. Minule on need alati sobinud. Sobib ka see uus tušš. Avades tuubi ehmatasin ma alguses ära, et nii suuuur hari. Nagu ikka, kõik vajab harjumist ja mulle isegi hakkas see hari meeldima. Esimestel kordadel suutsin ainult silmaaluseid natuke värvida, aga ajaga õppisin ka need puhtaks jätma. Kuna tegu on suurema harjaga siis saab ka ripsmed kiiremini värvitud. Mina kannan ühe kihi, sest sellest täiesti piisab. Teeb ripsmed pikemaks ja tihedamaks. Päeva lõpuks ei ole silmad määrdunud vaid tušš püsib omal kohal. Veega see eriti edukalt maha ei tule, aga minu näopesuseep saab ripsmetuššist ilusti jagu. 
Üks väike miinus siiski on. Ripsmed ära koolutades ja tušš peale kanda, tahavad ripsmed ära vajuda. Õnneks nad päris pulksirgeks ei lähe, vaid väike koolutus jääb ikka. See aga ei sega mind seda kasutamast, olen juba vaikselt harjumas sellega ja tulemus näeb ikka hea välja. 
Ripsmetušš tuleb müügile 13.kataloogis ja sellel on ka tutvumishind 4.49€, täishind on sellel 8.50€.


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts