14 Day Teatox // daytime deatox // bedtime cleanse

Maailma parim teatox, mis aitab puhastada organismi, langetada kaalu ja tunda end imeliselt ja energiliselt ning seda looduslikul ning tervislikul moel. See komplekt muudab 14 päeva jooksul sinu enesetunde energiarikkamaks, kaalunumbri väiksemaks ja välimuse säravamaks. 


Armas Teazy saatis minulegi prooviks 14päevase teekuuri. Teekuur sisaldab hommikuteed, mida tuleb juua igal hommikul ja siis õhtutee, mida juua üle õhtuti. Erilisi lootusi/ootusi ma sellele ei seadnud, vaid tahtsin lihtsalt näha, mis see tee siis suudab. Teed jõin regulaarset, kui mõnel hommikul oli küll tunne, et lihtsalt ei jõua. Tahtsin näha, mis toime on kui ilusti juua, sellepärast ma alla ka ei andnud. Rääkides aga maitsetest siis hommikutee meeldis mulle rohkem. Kui lõhn oli natuke hirmutav siis maitse oli hoopis midagi muud. Jõin seda alati peale hommikusööki või hommikusöögi kõrvale. Mõnel korral jõin ainult teed, sest lihtsalt ei jõudnud süüa. Panin kohe tähele, et kõht oli kauem täis. 
Õhtutee lõhn oli samas parem kui maitse, aga ega siis maitse kohe midagi hullu polnud, nagu looduslikud teed ikka. Ma nüüd täpselt ei oska öelda kas see oli teest või millestki muust, kuid mu uni oli kordades parem kui muidu. Mäletan hästi kui enne vaheaega ma linnas olles korralikult ei maganud , nii oli ka peale vaheaega. Teed juues magasin ma ilusti äratuseni ja uni oli sügav.
Teele lisasin mina ühe lusika suhkrut, sest see annab nii palju maitset juurde ja arvan, et see üks lusikas ei tapa mind ära :)


Kindlasti huvitavad teid tulemused. Niii, kaalusosas ma mingeid suuri muutusi ei näinud. Tingitud on see ilmselt ka sellest, et olen saanud oma kaalu sinna kuhu tahtsin, lihtsalt tahan nüüd keha vormi/trimmi saada. Polnud punnis kõhu tunnet, kõht nägi ilus/lame välja (nüüd muidugi ka, juhul kui just kõhtu täis söönud pole). Tähele panin ka seda, et näonahk oli palju klaarim, säravam ja ilusam. Teed tegid ainevahetuse väga kiireks ja wc oli üks suur sõber selle 2 nädala jooksul. Need teed lihtsalt ajasid vetsu. 
Üldiselt jäin ma teekuuriga rahule. Võib öelda küll, et need said oma puhastuskuuriga hakkama. Kes aga tahab kaalumuutust näha, no siis seda mai tea kas saab. Hea enesetunne, palju jaksu ja energia on küll garanteeritud :)
Kui tekkis huvi nende toodete vastu, siis saad nendega tutvuda SIIN.

Pilt on tehtud enne teekuuri algust.

Kas Sina oled proovinud Teazy teed? Kuidas sulle need mõjusid?

Suur Aitäh veelkord Teazyle, et andsite mulle võimaluse teie teed proovida.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts