PACER

Ma pole kunagi erilist tähelepanu pööranud sellele kui palju ma päevas liigun. Ühel päeval sirvides vana Tervis Pluss ajakirja, nägin seal ühte sammu lugemis äppi. Uudishimulik nagu ma spordirakendustes olen, laadisin ma selle kohe alla. Tänu sellele tuli ka tõde välja. Ma kõnnin päevas ikka väga vähe. Pole veel päeva olnud, kus oleks teinud 10 000 sammu (on kuhu poole liikuda). See aasta on kool ka väga lähedal ja juba sellepärast on liikumist vähe. Äppi olen kasutanud mõned nädalad ja tuleb välja, et nädalavahetustel teen häbiväärselt vähe samme. Muidugi on see ka, et päris igal pool telefon minuga kaasas pole ja nii mõnigi samm on tegelikult rohkem kui telefon näitab. 
Seni on miinimum sammude arv olnud 2176 (seda on ikka VÄGAVÄGA vähe) ja maksimum on praegu 7679. Need sammud on täna tehtud ja neile lisandub nii mõnigi samm juurde. Usun, et 8000 sammu tuleb ära. Keskmisel teen 4500-6000 sammu päevas. Vähe, vähe, aga ehk ajaga see kasvab, kui hakkan trennis käima.:) Muidugi tuleb tõdeda, et talv on tulemas ja ilmad muutuvad jahedaks. Siis ju tahaks ainult toas istuda, aga eks näis kuidas läheb :)

Need olid minu esimese nädala sammud.


29.09 tehtud sammud.



Kui palju samme teed sina päevas? Kas sa kasutad selleks mingisugust äppi?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts