It's smoothie time

Vaadates mis kuupäev täna on siis ilmselt oleks teemakohane ka vastav postitus. Kuna mul pole pilte, ei hakka ka paljast teksti siia lisama. Ehk mõni teine päev, sest samas kirjutada nagu oleks. Kui saan sobivaid pilte teha siis kindlasti kooli laadne postitus tuleb.
Täna näitaks teile ühte maitsvat smuutit ehk siis mina olen linnas tagasi ja kasutada on jälle blender.
Valmistamiseks läheb vaja kolme komponenti. Pool karpi kreeka köögi jogurtit, peotäis mustikaid ja 2 banaani. Sellest kogusest sain täpselt ühe klaasi. Vahepalaks ideaalne, kõht sai ilusti täis ja tegelikult jäi smuutit veel ülegi.





Ma olen nüüd üks SUUUR kõrv. Jagage häid smuutide retsepte :)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kreeka jogurt on äärmiselt hea maius. Eriti meeldib mulle see kreekapähklite ja meega. :) Minu lemmik smuuti (mida pole sada aastat söönud) oli koos kiivi, banaani ja tsipakese ingveriga. Seda head smuutit sai sellises kohas nagu Maailm Tartus - on see üldse veel lahti?

    Ilusad pildid. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kreeka jogurtit peaks tõesti endale rohkem menüüsse võtma.
      Tead olen juba 2 aastat tartus elanud ja pole söögikohtadest just eriti teadlik :D häbihäbi.
      Oiii, aitäh sulle Jaanika :)

      Delete
  2. Köögi kreeka jogurt on minugi lemmik. :) Mustika- ja banaanikombinatsioon meeldib samuti.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts