Suvine kiivi-toorjuustukook

Oh, nii hea oli jälle end köögis küpsetamas leida. Täna valmis üks suvine kiivi-toorjuustukook. Algses retseptis on kiivide asemel maasikad, aga mina kahjuks täna maasikaid ei leidnud ja mõtlesin, et ega kiividki halb valik pole. Samuti jätsin välja ka šokolaadi ja oleks tahtnud ka digestive küpsised kaeraküpsiste vastu vahetada, kuna kook on niigi rammus ja ma üritan jälgida natuke ka enda toitumist. Kuid ega ma siis nüüd endale midagi väga keela, vaid kõike ikka mõõdukalt.
Kooki on imelihtne valmistada ja samuti see nõuab ka üsna vähe komponente. Iga inimene peaks sellega ilusti hakkama saama :)
Kook ise maitseb ka väga mahedalt. Toorjuustu maitse on muidugi domineeriv ja sellega tuleks arvestada. Kuid põhi ja kiivid teevad maitse väga heaks. 5+
Nüüd ka mõned illustreerivad pildid.






Kui suur koogi sõber oled Sina? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Jumaldan ka väga toorjuustukooke, kuid olen veel küpsisepõhja tegemises täitsa koba. Alati tuleb ainult põhi, kuigi tahaks ju ääri ka teha. Eelmisel korral kasutasin Digestive küpsiste asemel üldse hoopis Selga küpsiseid, millega tuli ka täitsa hästi välja ning kook maitses väga hästi.
    Muidu olen ma suur koogisõber. Enim meeldib neid muidugi ise teha ja katsetada erinevaid retsepte. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koogid mulle maitsevad, kuigi endale meeldib rohkem teistele küpsetada ja ise suurest koogist söön healjuhul ühe tüki ära :)
      Eks endalgi on vahel küpsise põhja tegemisega janti, kuid õnneks jagub ilusti. Tänane põhi ei tahtnud hästi koos püsida. Kuid harjutamine teeb meistriks :P

      Delete
  2. Mulle maitsevad ka hullult toorjuustukoogid. Digestive põhi on teine lemmik. Combo - jumalik. Seda ma ei suuda otsustada, kas mulle meeldib pigem ahjust või külmkapist läbi käinud hõrgutis :D
    Hiljuti, okei, tegelikult päris ammu, tegin kodujuustukooki, mille põhjas oli riivitud porgand ja peal astelpaju. Hästi tervislik oli, aga täiesti maitsetu. Nii, et jah, hea koogi nimel peab veidi patustama :)
    Seda astelpauga kooki saab näha mu blogist, kui huvi on :) http://hyperebaaktiivne.blogspot.com/2014/05/cdlix_11.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see olegi nii, et tervislikusega ei tasu üle pingutada. Nädalas võib vabalt üks patustamise päev olla ja siis teha ka seda mõõdukalt :)
      Astelpajuga kook näeb muidugi väga hea välja :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts