KINGILOOS: Blogi sünnipäev

Tundub, et suvi on üks sünnipäevasi täis aeg. Seda eriti blogi maastikul. Ilmselt see on selline aeg, kus inimesed on just enim täis entusiasmi ja motivatsiooni, millegi uue alustamiseks. Pole minagi mingi erand ja täna tähistan blogi 1.aastaseks saamist. Kui tegin selle kõigega algust ei olnud ma päris kindel, kas pean üldse vastu ja kui pean, siis kui kaua? Kuid siin ma nüüd olen, oma väikese blogiga. Mul on südamest hea meel, et teie, kes te siin olete, käite, loete ja toetate mind. Vahel annab see jõudu edasi minemiseks. Teab vist iga blogija, et kommentaarid blogis on ärevust ja rõõmu tekitavad. Ilmselt ka see on üks põhjus, miks tahan jätkata. 
Blogi on mul küll veel tilluke ja üsna lapsekingades. Kuid mina võtangi kõike vaikselt. Ei hakka mõtetult sõnu välja pressima. Tegutsen vastavalt tujule. Ehk siis minu blogi motoks on "Tasa sõua, kaugele jõua".
Kui enamus blogijad peavad sünnipäeva suurelt, siis mina teen seda üsna tagasihoidlikult, sest vanuski tal alles pisike. Ma siiski ei unusta teid ja jagan väikese kotikese, mis Avon kokku pani ja teile lahkelt kingib.
Miks just Avoni tooted? Avon sai paki kokku panijaks, sest ta oli minu blogi esimene koostööpartner ja sellepärast on tal ka au välja panna blogi esimesel sünnipäeval kingikott. Ning on väga meeldiv, et Avon on jäänud blogile truuks ja teda aeg ajalt meeles pidanud ja uute toodetega kostitanud :)

Kingikotist leiab endale võitja:

1. Parfüümvesi Little Pink Dress 2. Küünelakk Art of Change 3. Foot Works kandu pehmendav kreem 4. Extra Lasting meigieemaldaja 5. Uus Senses dušigeel

Foto: Avon

Selleks, et võita see mõnus komplekt endale käitu järgmiselt:
  • Ole mu blogi follower bloggeris ( klikates paremal küljeribal "join this site" ) või bloglovinis
  • Like mu blogi facebooki lehte SIIN
  • Kirjuta selle postituse alla oma ees-ja perekonnanimi, meili aadress (et võidu korral saaksin ühendust võtta) ja oleks meeldiv ka lugeda kuidas leidsid tee minu blogini?
  • NB! Kui soovid lisa häält siis jaga seda postitust facebookis, twitteris või blogis (kirjuta kommentaaridesse ka kui jagasid, et saaksin loosimisel sulle lisa hääle panna)

Loosimine lõppeb 30.07 kell 23.59!!!

Head loosiõnne!


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Liisi Remmet
    liisiremmet@gmail.com
    Blogini jõudsin tänu facebooki, kus seda postitust ka jagasin ;)

    ReplyDelete
  2. Anni Viirmets
    anni233@hot.ee
    Ei mäletagi täpselt, kuidas su blogini jõudsin. Küllap läbi kellegi teise blogi või midagi googeldades. :)

    ReplyDelete
  3. Birgit Okas
    birkksolen@gmail.com

    Blogini jõudsin läbi facebooki, loosi tahaks kah väga võitaaa! Ahjaa, kohe sheerin twitteris kah :)

    ReplyDelete
  4. Elis Lukas
    elislukas@gmail.com

    Kui päris aus olla siis ma täpselt ei mäletagi, kust ma sinu blogini jõudsin. Aga ma arvan, et see võis olla mõne teise blogija blogi kaudu :)

    ReplyDelete
  5. Steffi Miitel
    Steffi94@hot.ee
    Blogini jõudsin täiesti juhuslikult, sirvides teiste blogisid ja kuna see oli alles uus ning tundus huvitav, siis jäingi siia püsilugejaks :)

    ReplyDelete
  6. Lisa-Maria Lillemägi
    lisamariake21@gmail.com
    Olen blogi nüüd kolme päevaga suutnud palju uurida ja leidsin läbi teiste blogide :)
    jagasin ka twitteris :)

    ReplyDelete
  7. Mari Peäske
    maripeaske@gmail.com
    Teise blogi kaudu

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Jaanika Kihnu
    jaanika35777@gmail.com
    Tõenäoliselt otsisin infot mõne toote kohta ja nii siia ära eksisingi :)

    ReplyDelete
  10. Kerli Korp
    kerli_korp@hotmail.com
    Blogini jõudsin ma... oh, ei mäletagi enam :D Ilmselt kuidagi teiste blogijate või Facebookis "Eestiblogijate" grupi kaudu :)

    ReplyDelete
  11. Keili Pedel
    keili.pedel@gmail.com
    Blogini jõudsin läbi Bloglovin'i.

    ReplyDelete
  12. Tuuliki Püssim
    tulks@hot.ee
    Ma ei mäleta kuidas ma sinu blogini jõudsin :D ˇ1

    ReplyDelete
  13. Saara Denisov
    saara.denna@gmail.com
    Jõudsin Su blogini läbi Sohvy facebooki lehe, kui ma ei eksi, igatahes järjehoidjatesse ta mul lisatud sai ja niimoodi sattusin siia blogisse aina tihedamini. (: Jagasin ka.

    ReplyDelete
  14. Katariina Kivi
    kattariina@hotmail.com
    Sinu blogist rääkis mulle mu sõber.
    Jagasin fb

    ReplyDelete
  15. Liia Kass
    liiak@tdl.ee
    Ma arvan, et meiliadressi lõpp ütleb kõik :d

    ReplyDelete
  16. Margit Koppel
    margitkoppel@gmail.com

    Ma ei mäletagi, kuidas jõudsin, aga arvatavasti läbi kellegi teise blogi :D Ehk olid kusagile komentaaridesse blogi lingi jätnud vms :D On see võimalik :D ?

    Jagasin ka fb :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts