DREAM ON DREAMER.

Nii kirjutan siis tihemini, kuna kui pikema vahe jätan siis lihtsalt eelnevad päevad lähevad meelest ja ma tean, mul haugi mälu :D 

13 juuli - 13 ja reeeeeede :D Niii magasin siis üheni, aga voodist sain välja alles 3 :D siis sõin, neli hakkasin liikuma, kodus korra ja rongi vastu, mu musirull Kadri tuli rakke, siiis käisime uuesti mu pool, võtsin veel osad asjad, siis vanaema juuurde, natuke nsm lebo ja me oleme osavad, viis minta ja üla korrusel oleks nagu tornaado üle käinud :D Enne seitset välja, krissu tuli ka, käisime siis nsm ringi ja muidugi jõudsime jälle krissu vanaema juurde :) alevi poole tagasi liikudes saime korra mõnega kokku, väike peatus ja edasi, käisime poes, ostsime mingeid imelikke komme :D suht jakki või niii. Siis nsm rongikas ja mingi peale üheksat hakkasime vanaema juurde liikuma. Käisime poest läbi, ostsime pelmenkusi :). Võtsime mingi tund aega hoouge, et neid tegema minna. Aga valmis said :) Päris nom nom oli :) "magama" läksime mingi 12, aga noh minul und polnud, siiis piinasi/käisiin pinda kadrile, lõpuks sai magama mingi nats enne kolme :D 



























14 juuli - ärkasime 12, suht kohe sai ka voodist välja end aetud, sõime ja tegime nats tööd, niitsi vanaisa lehtla übert ja seest, siis riisusin ja lõpuks lõikasin vesivõsusi aga noh see jäi ka pooleli, kuna hakkas sadama, siis käisin pesus, ja suht pikalt lebos, mingi aeg ikka tegin end korda :D ja igavuse peletamiseks hakkasime kadriga pilte tegema, kiirelt said tehtud aga sai selle vähese ajaga ka päris üks pilt tehtud ( lisan siia ka ja neid tuleb ka siia päris üks, kuna olen otsustus võimetu :D ) Kaheksa aeg liikusime meieka, et siva osta ja me oleme normaalsed :) siis minu pool, võtsin filmi plaadid, grossi nats head :D tulime siis vanaema juurde, natuke netis ja vaatasime mamma mia ära. Siis "väike" paus, mis on kujunenud juba paari tunniseks :D vahepeal oli "natuke" pikem kõne :D ja üle üldse on täna mingi imelik tuju. Tegin ennem hullu laulu ka. Ok ma rohkem ei räägi pärast arvate, et ma päris segane :D  
Tsaubläu siiis ;)


L E B O

Comments

Popular Posts