A BEAUTIFUL MORNING

5 juuli - am magasin üheteistkümneni, käisime autot pesemas, milles mina olin jälle moraalnetugi :D ja siis rakverre sai juba päris mitu asja ostetud linna korteri :) siis mingi aeg papaga tagasi koju, siis krissuga välja, klõpsisime mõned pildid. Siis nats nsm ja tuppa ära. Mul lollil ei tuld und, passisin pm kaheni üleval.

6 juuli - oujeah, sain lõpuks kaua, kaua magada, terve päev tuima, kuni papa helistas ja ütles, et hakkame korteri juurest niitma, mina murutraktoriga :D kui kõik sai niidetud ja hakkasin vanaema juurde tagasime minema, siis ma suutsin ikka pulmarongi taha jäääda, jepppii. ja neid autosi oli ka päris üks ju :D lõpuks jõudsin ikka vanaema juurde, sõin nats, koju, pesu ja jah, siis kamarikule ( ratastega ). Vesi oli nii hea. Koju jõudes jälle pesu, käisin väljas, külas käis ka madis :) magama sain jälle mingil ajukal ajal. 
7 juuli - a beautiful morning. kahe aeg käisin vanaema juures söömas, siis koju, pesu, natuke väljas ja siiis kamarikule, seekord viis vanaisa ja tõi ka, täna sai ikka päris kaua oldud. Järjekordselt oli hea. Koju pesu ja lebossse ära, krissu tuli mu poole, käisime vahepeal poes, ja ta läks nüüd nats aega tagasi ära, nüüd passin suht tühja. :D    

Comments

Popular Posts