LET THE STROM BEGIN.

26 juuli - äratus oli juba 9, ja 10 hakkasime tartu poole sõitma. Tartu jõudes käisime võtsime tädi peale, siis läksime hambaarstile, õde läks koos tädiga, siis me läksime empsiga välja ootama, kusagil pool üks saadi valmis, siis veeti ta palatisse, kui oli toibunud ja arts tuli kanüüli ära võtma, siis ma mõtlesin, et vaataks või midagi, aga noh nii palju siis minu vaatamisest, ma nägin aint seda, et õde hakkas natue vastu, nägin korraks kanüüli ja siis hakkas mul pea hullu moodi ringi käima, süda läks pahaks, kohe viskasin voodi peale pikali, kuna kui seda voodit poleks seal olnud, oleks ma lihtsalt pildi kotti visand ja maha kukkunud. Tsiisas kui nõrk ma ikka olen :D Nüüd ajame, et üks toibub, teine kukub :D Peale seda viisime tädi ära, viisime korteri veel asju, panime veel köögikardinad ette, kusagil 4 aeg läksime tädi juurde, sõime, käisime Zeppelinis, köögimasinaid ostmas ( mikrolaineahi, mikser ja röster ) viisime need ära korteri ära, istusime nats, viisime tädi koju ja hakkasime kodu poole sõitma, üheksaks kodus, siis välja, kusagil pool üksteist toas ja nsm. 

27 juuli - selle suve esimene tööpäev :D ärkasin veerand 9. üheksas tuli papa järgi, ma siis tegin surkas üht katust puhtaks, seal on nii sammalt kui igast kivi kraami ja see pole kerge. Ja katus on muidugi musta värvi ka. Kell 12 hakkas lõuna, käisin vanaema juures söömas, siis käisime isaga triigis üht autot vaatamas, päris kena ( volvo ) siis poole kolmest jälle tööl, oi kus seal katusel ikka küttis, õnneks oli rohkem pildi :D ja kell 5 lõpetasin. Aga noh kohe koju ka ei saand, kuna võti oli auots, millega vanaisa ja vanaema sõidus olid, siis läksin vanaema juurde, sõin seal ja vaatasin telksi, õnneks kaua ei läind. Viisid mu koju ja kohe pessu, ma olin nagu sitakäkk, kui must oli olla. wuhh. Pesus käidud ja niiiiiii hea oli olla. Tegin korda ja värki, käisin poes ja siis millalgi krissu juurde. Vaatasime telksi ja ajasime nsm juttu. Kusagil poole üheks olin kodus. Ja siis jälle neti ring. 
28 juuli - Magasin poole kaheni, nsm lebosin, siis triikisin kleidi ära ja väike pesu. Ja siis, jehuu, vool läks ära, tsiisas, pm kohe krissuga välja, elen tuli ka. :D Viieni olime väljas, siis tuli juba vool ka tagasi, jess. Natuke aega kodus olnud, tuli liisa korra siia. Mingi aeg käisin pesus ja hakkas sätt ja värk. veerand üheksaks jõudis elen siia. Istusime ja ajasime juttu ja ootasime millal papa järgi tuleb, aga noh lõpuks läksime sandraga, kuna isa ei saand viia. Mingi poole kümneks väinakal. Toimus siis 46.Väinjärve Veepidu. Päris normiks oli. Dj oli kõige parem :D Järgi tuli papa, kodu olin pool 3 ja magama jäin nati peale nelja. 
29 juuli - magasin üheni, siis pm lebos olnud, pole üldse viitsimist. Tõmbasin toad tolmuimejaga. Tegin oma toa korda ja jälle nsm. Väljas on ka NIII mega lämbe, et ei kutsu kohe. Tundub, et varsti jõuab meienigi see nn torm :) Aga jah, toredat tormi kõigile ;) 

Comments

Popular Posts