Ketlin Priilinn "Enne kui on hilja"


Täna räägin teile ühest väga lihtsast ja mõnusast lugemisest (iseasi kui mõnus saab üks krimka olla khmk). Viimati loetud raamatu ostsin suure soodukaga ( rääkisin sellest SIIN) ja pole ka seegi erand. Kui mina selle ostsin võis see umbes 5-6€ maksta. Nii oktoobri keskpaigast võtsin riiulist Ketlin Priilinna "Enne kui on hilja" raamatu. Peale paari lehe lugemist hakkas raamat tõeliselt hästi jooksma. Pole juba ammu sellist raamatut lugenud, mille käest panemine oleks nii raske. Nii ma nädala jooksul igal õhtul ahmisin seda lugeda ja ühel pühapäeva õhtul selle läbi saingi. 
Natuke raamatust endast siis kogu aeg toimus midagi, ei olnud sellist paigalseisus, et kas toimub jaht või ei. Lugedes proovisin olla ise nn detektiiv, aga no ei tulnud mul see üldse välja. Ei aimanud mingeid olukordi ette ja lõpp oli minu jaoks üsna ootamatu. Oeh, ma võiks selle uuesti läbi lugeda. 
Raamatud, mis mulle väga meeldivad ja need ükshetk järsku otsa saavad tekitavad imeliku tunde - et mis siis edasi, ongi kõik, tahaks ju veel lugeda. Õnneks on kaks raamatut veel, mis kindlasti ükskord ka minuni jõuavad. Muide K. Priilinna "Enne kui on hilja"  raamat on praegu Rahva Raamatus super hea hinnaga, kõigest 1.53€ (ole kiire, alles on viimased raamatud). 


Milline viimati loetud raamat sulle eriti meeldis? Miks?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts