Laura Barnett "Meie võimalikud elud"

Üle pikapika aja olen saanud läbi lõpuks ühe raamatu. Mingi aeg oli Rahva Raamatus suur ale ja samal ajal piilusin ka enda raamatute nimekirja, mille olen kunagi kokku pannud. Hakkasin sealt siis vaatama, et mida ma lugeda olen tahtnud. Minu üllatuseks olid enamus raamatud super hea hinnaga ja nii ma endale 5 raamatut ostsin. Esimesena hakkasin lugema Laura Barnett raamatut "Meie võimalikud elud", saad sellega tutvuda SIIN. Selle lugemisele kulus ikka omajagu aega, sest kogu aeg olin liikumises. Ja kui tekkisid need hetked, et tahaksin lugeda siis härra puges teki alla ja pani tule kustu. Siis tundsin, et oleks vaja seda lampi, mida saab raamatu külge panna, et saaks igal ajal lugeda. Hoolimata siis sellest, kas väljas on valge või pime. 
Raamat ise ei pakkunud väga suuri emotsioone. Leian, et seda raamatut tasub lugeda järjepidevalt ja mitte pikki pause vahele jätta. Mina sain raamatut lugeda kord nädalas ja selle ajajooksul suutsin vahepeal unustada, millest raamat rääkis. Muidugi oli hetki, kus asi kiskus väga põnevaks ja mõni koht oli selline, kus ma ei saanud no mitte millestki aru. Aga läbi ma raamatu sain, isegi kui vahepeal oli igav. Üldjuhul pole ma see, kes võtab raamatu ja kui igav on siis jätab pooleli. Punnin raamatu lõpuni ja avastan, et nii mõnigi koht on põnev. Ning lugemine on miski, mis ei jookse mööda külgi maha, isegi kui ei pakku positiivset emotsiooni. Viie palli skaalal annaksin raamatule tugevad 3 punkti. Kui sulle meeldib natuke ajaloolisem lugemine (sündmused toimusid 20.sajandil) ja erinevad võimalused armastusest siis loe kindlasti. Mind ajaski see segadusse, et seal oli kolm erinevat varianti, mis siis juhtuda võiks. Kolmas võimalus oli minu jaoks kõige põnevam, esimene võimalus jättis üsna külmaks, just selletõttu, et polnud piisavalt põnevust. 
Uus raamat on välja valitud, mida lugema hakkan ja loodan sellest teile juba uuel kuul lähemalt rääkida. 
Pean ka selle ära mainima, et enamus või noh peaaegu kõikide piltide taga on minu kallis õde. Ta küll ei vaimustu sellest kui palun abi, aga ta teab juba täpselt, milliseid pilte ma ootan ja tahan. Aitäh sulle õeke.


Millist raamatut lugesid Sina viimati? Jaga selle kohta ka oma arvamust ehk saan selle oma lugemisnimekirja lisada.





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts