Outfit of The Day / 07.09



Seekord jätan Lindexi kõrvale ja räägin teile natuke Reservedi poest. See on pood, mida ma külastan ja pea alati endale midagi leian. Viimati skoorisin sealt endale imeilusa rohelise seeliku (sellest õige pea postitus tulemas). Olen tähele pannud, et sinna poodi tasub astuda 3-4x aastas. Nii on kõige suurem võimalus iga kord midagi uut leida. Reservedi stiil on mulle alati meeldinud - lihtsad ent kaunid ja stiilsed riided. 
Natuke ka möödunud päevadest. Ma ei saa aru kuhu see aeg lihtsalt kaob (kahe nädala pärast algab koolis juba vaheaeg). Kogu aeg on midagi teha. Sellel nädalal polnud vist päeva, mil peale tööd oleksin kohe koju tulnud. Iga päev oli vaja kuskil käia ja nii jõudsin alles pimedas koju. Ja blogi seisukohalt tuleb ka kogu aeg uusi postitusi drafti, mida teiega jagada. Proovin järjele jõuda, sest olen tervelt kuu aega maas, UPS. 



Pluus - Reserved / Teksad - Lindex / Kott - H&M / Jalanõud - Soodsad Sussid

Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts