Outfit of The Day // 06.09


Võin julgelt öelda, et Outfit of The Day postitused on minu suuured lemmikud, seda sellepärast, et silmapaistavad riided on minu nõrkus. Täna näitan teile selle sügise lemmikut kampsunit. Ma ei mäletagi, millal see oli, aga ühel päeval Lindexi minnes oli tulnud uut kaupa ja silma jäi just värv. Uurisin, millega tegu ja ei läinud kaua kui seda kabiini proovima läksin. Peeglisse vaadates olin müüdud. See värv on lihtsalt nii minu (pildil tundub kampsun üsna kollane, pigem on rohkem sinepi tooni). Samuti meeldib ka selle teistsugune lõige - lühem kehaosa, suuremad varrukad ja kaunis kaelus. Kampsun on veel täiesti saadaval, saad seda endale soetada SIIT

Üsna pea hakkate aru saama, et pea iga teine asi on pärit Lindexist. Seda sellepärast, et ma olen sellest poest võlutud. Kui ma põhikoolis käisin oli Lindex minu suur lemmik. Siis tuli ostma hakata suurte inimeste asju (suurused S, M .....) ja Lindex kaotas minu jaoks oma võlu. Kuid umbes aasta olen oma garderoobi täiendanud just selle poe riietega. Kui vahepeal tundus poes olema kahtlased kaltsud siis nüüd leian, et seal on tõeliselt naiselikud, kaunid riided ja mis peamine need on ka kvaliteetsed. Ma vist ei liialda kui pooled kantavad riided on pärit Lindexist. Kõike siis tänu sellele, et tuttav töötab seal ja jagab minuga neid häid leide.



Milline on Sinu lemmikriidepood? Miks?




Tagi - Seppälä / Kampsun, teksapüksid - Lindex / Jalanõud - Soodsad Sussid / Kott - H&M 

Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts