iDeal Of Sweden


iDeal Of Sweden tooteid olen juba pikalt endale tahtnud. Oma esimese korpuse ostsin siis kui vahetasin oma 5S mudeli 8 vastu. Tänaseks päevaks olen ma suutnud selle kahjuks ära kaotada. Ma kaotasin eelmine sügis oma kõik kooli materjalid ära, seega pole mingi probleem üks korpus kuskile sokutada. Seda oskan ainult mina või saab keegi minuga veel samastuda?
Mingi aeg unustasin iDeal Of Swedeni tooted ära ja tellisin endale korpuseid eBayst. Siis tuli neil välja aga üks limited editioni imeilus korpus. Tellisin selle ära ja ootasin pea kuu. Pakki avades sain aru, et olin suure apsaka teinud. Soovisin kaant oma 8-le, aga kogemata olin tellinud hoopis X mudelile. Taaskord ainult mina oskan. Saatsin tagasi, sest ei viitsinud seda maha müüma hakata. Ning üsna pea tuli neil ka pakkumine, et osta kaks ühe hinnaga. Nii ma tellisin endale kaks korpust, üks on pildil näha (proovin mingi aeg teise ka pildile püüda). Kui raha makstud siis hakkasin mõtlema, et aga tellin siis juba samasugused akupanga ja juhtme ka, mõeldud tehtud. 
Ma kipun olema see inimene, kellel peavad asjad kokku sobima ja sellepärast sai ka selline komplekt ostetud. Olen korpuse, akupanga ja juhtmega väga rahul. Need tooted on  küll kallimad (üks korpus maksab 30€), aga ka kvaliteetsed ja üha enam hindan ma kvaliteeti kui kvaniteeti. Muide, neil tuli just ka uus kollektsioon välja (saad sellega tutvuda SIIN) ja ma ei imesta, et varsti nende seast tellimuse teen.





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts