3.SEPTEMBER EHK TERE KOOL!


Täna oli Rakke Koolis esimene koolipäev. Algas see klassijuhatajatunniga, peale mida oli aktus ja juba enne kümmet said lapsed koju. Uskumatu, et hakkabki uus õppeaasta pihta ja mina olen täiesti vabatahtlikult õpetajate nimekirjas alles. Mäletan kui eelmine sügis, olles olnud mõned nädalad õpetaja, ütlesin endale, et selle ameti peale ma kohe kindlasti ei jää.  Hüppasin pea ees tundmatusse ja raskeid situatsioone elasin valusalt läbi. Kuid iga päevaga õppisin kõigega paremini toime tulema. Tänu lastega kasvamine/õppimine pani mind  kevadeks meelt muutma, sest tegelikult on õpetaja amet väga äge. Olen nõus, et on raskeid päevi, aga nii juba kord on, et päevad pole vennad. Ja üldjuhul hea kaalub halva üle. Suurim pluss on asja juures see, et kõik päevad on erinevad ja puudub kindel rutiin, sest oma lastele tuleb tunnid teha võimalikult arusaadavaks ja huvitavaks. Ootan juba suure huviga, mida 2018/2019 õppeaasta toob.


Kas ka Sinu jaoks on 1.september tähendusega? Kui on siis loeksin huviga, kuidas täpsemalt.

Kleit - Mango


Teie Klaarika!

Comments

  1. Kindlasti on 1. september (või nt 3. nagu sel aastal) minu jaoks tähtis! Eriti sel aastal, kuna ootasin väga (põhikooli) lõpuklassi algust ja väikeste koolijütside aktusele viimist! Aga ka igal teisel aastal on hea ja värske tunne alustada puhtalt lehelt :) Kõike head Sulle uueks kooliaastaks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore lugeda, et sa kooli ootasid. Soovin sulle teadmiste rohket aastat ja raudset närvi kevadeks ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts