V Spaa // Hotelliveeb // Romantikapakett


Möödunud reedel täitus meil härraga 4 aastat. Selle puhul otsustasime puhkama minna. Valituks osutus V spaa. Paketi ostsime juba märtsi alguses ja hotelliveebist (sama pakett asub SIIN). 
Laupäeval alustasime oma minipuhkusega (üks öö). Juba retseptsioonis olid väga meeldivad töötajad ja kogu kujundus oli väga kena. Saime endale toa neljandal korrusel. Tuppa jõudes selgus, et seda mida hotelliveeb lubas, ei olnud. Polnud vahuveini - tegelikult ei joo meist kumbki seda ja polnud roosiõitega vanni kaunistatud - sai ka ilma nendeta tegelikult vannis käidud. Lihtsalt naljakas oli, et lubati ja aga ei olnud. Meie väikest puhkust see ei heidutanud. Hiljem külastasime spaa osa. Super mõnus, mul jagub sellele ainult kiidusõnu. Saunu väga palju erinevaid, igale ühele midagi. Mina läheks sinna iga kell tagasi ja mul oli ringiliikudes soe. Tean, et aqvas on õhk minu jaoks jahe, aga V spaas seda õnneks polnud. Apppi, sealne hommikusöök, see oli lihtsalt imeline. Muna, oad, peekon ja kõik ongi juba ideaalne ning hiljem pannkoogid nutellaga. Valikut oli muidugi veel, aga ma ei pööranud muule tähelepanu ehk kõik peaks söönuks saama. 
Soovitan sinna kõigil puhkama minna, mulle hullult meeldis ning tahan tulevikus sinna tagasi minna.


Oled käinud V spaas koos ööbimisega? Kuidas Sulle seal meeldis?









Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts