AVON // True Colour Supreme huulepulk ja ripsmetušš


Pole teile pikalt pajatanud iluteemadel, aga proovin vea parandada ja kord kvartalis teile miskit siin näidata. Mulle meeldib neid postitusi teha just harva siis jääb mulle endale ka see rõõm, mitte see, et puhtast kohustetundest teen neid .

Juba mõnda aega tagasi saatis Avon mulle lahkelt nende kaks uut toodet (kui paki sain siis need olid uued :D )  - True Colour Supreme toitva huulepulga toonis Red Creme ja ripsmetušši, mis hooldab ja pikendab, toonis black.
Olen mõlemat toodet natuke testinud. Natuke sellepärast, et alates 10.märtsist ei kanna ma igapäevaselt peale näokreemi midagi. 
Huulepulk on tõeline pärl. See toon on tõeliselt sügav, intensiivne ja kaunis punane. Püsib väga ilusti peal. Kandsin seda teatris käies ja koju naastes oli huultel ikka punane jume peal. Ühe asja mainin ära, et see huulepulk on selline, mis jääb huultele kauaks. Lihtsalt proovida ei tasu, sest selle maha saamine on paras vaev, aga sellepärast see jälle hästi püsib. Toode kandub huultele hästi sujuvalt ja puhtalt selle tegevuse pärast võõpaks oma huuli kogu aeg punaseks :D
Ripsmetušš on leidnud ka mõned korrad kasutust, aga see eest olen üldpildi kätte saanud. Kõige esimene pluss, see ei määri. Olen selle mõned korrad ööseks peale jätnud (noh unustanud või puhas laiskus) ja hommikuks ei ole silmaalused mustaks läinud. Muidu toodet tuleb tuššile ilusti ehk siis mitte liiast ning kerge on peale kanda. Kui pean ühe Avoni ripsmetušši valima siis see oleks just True Colour Supreme hooldav ja pikendav ripsmetušš. 


Milline Avoni ripsmetušš on Sinu lemmik? ja miks? 








*Postitus valmis koostöös Avoniga




Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts