MacBook Air // KATVOS



Kuna vahepeal oli pikk paus siis on mulle teile erinevaid pilte näidata. Need pildid (õigemini üks pilt, sest ükski teine tehtutest mulle enam ei meeldinud) on tehtud juba enne jõule. Kui KATVOS oma lehel näitas uusi kleebiseid siis nende kleebiste seas oli üks türkiissinise tooniga. Kahjuks oli see minu jaoks hele, kuid ma olen agar kõike küsima ja nii oli armas Kätlin nõus mulle kleebise natuke tumedamates toonides tegema. Taaskord lasin temal selle paigaldada, ei ole endiselt see minu ala. Ning kui ma esimest korda seda nägin olin võlutud - see värv on lihtsalt nii minu. Nüüdseks on see mu arvuti kaant kaunistanud üle 4 kuu ja ma olen sellega endiselt rahul. Hästi kulutatud 20€. Kui kedagi häirivad need triibud siis ütlen seda - tegin pildid mõned tunnid peale kleebise peale panekud, aga juba järgmiseks päevaks olid need kadunud.
Muideks, vaatasin et Katvos teeb ka teistele arvutitele ja telefonidele neid kleebiseid. Seega sa ei peagi olema õunaomanik, et kaunistada enda tehnikavidinad.






Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts