So many books so little time - Frank Zappa


Mina ja raamatud - me oleme lihtsalt lahutamatud. Möödunud laupäeval sai toas suurem koristus tehtud ja nii vaatasin ka oma raamatud üle. Praeguse seisuga on mul umbes täpselt 124 raamatud ja ma tahan neid veeel ja veel ja veel. 
Kõik sai alguse sellest kui mulle soovitati Vahur Kersna raamatut. Ostsin selle endale 2015 aasta alguses, lugesin läbi ja olin vaimustuses. Veebruaris sammusin uuesti raamatupoodi ja ostsin endale Tammara Weberi raamatu. Lugesin ka selle kiirelt läbi ning siis seadsin endale eesmärgiks lugeda iga kuu ühe raamatu. Selle asemel, et iga kuu ühe raamatu osta, hakkasin ma tihedamini Apollot ja Rahva Raamatut külastama ning soodukate aeg tuli rohkem kui üks teos minuga koju. Ning eelmine aasta sain ka terve LP armastusromaanide sarja endale (40 tk), selle aasta omad on samuti tellitud. Olengi jõudnud omadega nii kaugele, et mul on oma isiklik raamatukogu. Ma pole kunagi olnud see, kes tahab raamatuid laenutada ja siis need tagasi viia. Mulle meeldib kui kõik jääb mulle. Ilmselgelt olen veidrik :D


Kas Sina laenutad raamatukogust raamatuid või ostad poest ja jätad endale nagu mina?







Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts