Signal // White Now Glossy Chic hambapasta


Pakke on alati tore saada. Kuid sellist roosat pakiautomaadist võttes olin ma lausa lummatud, R-O-O-S-A-! Alguses ei raatsinud seda lahtigi teha, aga polnud pääsu. Ning ka sisu oli äärmiselt armas - hambapasta + makroonid. Minu elu esimene pakk, mis oli nõnda kaunis ja läbimõeldud. 
Testimiseks saadeti mulle uus Signa White Now Glossy Chic hambapasta. Mulle meeldib ebatavalisi hambapastasi kasutada. Sisu on sel sinine, mis teeb pesu palju toredamaks. Olen selle peaaegu lõpuni kasutanud ja tahaks kohe uut tuubi. Pesi hambad ilusti puhtaks ja pärast jäi mõnus värske tunne suhu. Olen proovinud üht, mis ei jätnud värsket tunnet ja selline asi mulle ei istu. Toode peaks hambaid ka valgemaks muutma, aga mina seda väga ei täheldanud. Ilmselt ka selle tõttu, et hommikul pesin Glossy Chic pastaga ja õhtul mingi teisega, puudus järjepidevus. Kuid ma ei nurise selle üle, sest hambaarst pea iga külastuskord ütleb mulle, et mul on valged ja tugevad hambad.  
Üldiselt jäin tootega siiski rahule ja kui poest leian ostan uue. Siiani mina pole näinud (aga tean, et peaks müügis olema) ja selle tõttu ei oska ma ka täpset hinda öelda. Ilmselt üle 5€ tuub ei maksa.
Pean ära mainima, et makroonid maitsesid ka super hästi. Roosa oli kõige parem. Kahjuks nende tegijat ma ei tea. See tuletab mulle meelde, et oleks viimane aeg proovida neid ka ise teha :)









Signal White Now Glossy Chic hambapasta oli kingitus*



Kas Sina oled White Now Glossy Chic hambapastat kasutanud? Või oskad soovitada mingisugust muud, mis lubab hambad valgemaks teha?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kuidas oled oma polariga rahul? Kas oled sellest kuskil postituses ka lähemalt rääkinud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polar M400 on igati oma raha väärt ja mina olen enam kui rahul. Postitust ma selle kohta teinud pole ja praegu pole plaanis ka :)
      Kui midagi rohkem huvitab võid mulle kirjutada ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts