Mercedes-Benz // S-Klass


Tõeline iludus aastast 1994.

Möödunud laupäeval otsustasin enda kätte võtta härra auto ja teha sellest mõned pildid. Hiljem pilte photoshopis töödeldes ja lõpp-tulemust nähes, olin ma väga üllatunud. Mina, ja sain sellise asjaga hakkama. Minu jaoks suur asi see väikenegi edasi minek, eriti nähes enne-pärast pilte. Olen väga rahul ja ma ei kujuta enam töötlust ilma photoshopita ette. Ühesõnaga unustan kõik muud programmid. Mul on PS-is veel paljupalju õppida (ma ei oska seal isegi collagesi teha :D ), aga need vähesed oskused suudavad mind ahhetama panna. Siit ka küsimus, et olen jõudnud omajagu pilte PS-s töödelda, kas on huvi näha enne-pärast pilte?
Kuid nüüd vaadake pilte ja andke oma hinnang. Mis arvate, kuidas hakkama sain? :)








Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts