Avon // Nutraeffects õrnatoimeline 3-in-1 koorija kõikidele nahatüüpidele


Minu näonahk on kombineeritud ja nii vajan ma vähemalt korra nädalas koorimist. Varem kasutasin Avoni surnumere mineraalidega koorijat. Kuid tundsin, et tahan midagi paremat. See oli vist 2-3 kataloogi tagasi kui pakkumises oli Nutraeffects õrnatoimeline kolm-ühes koorija kõikidele nahatüüpidele. Maksis see vist 5-6€. Tellisin selle endale ja olen seda nüüd mõnda aega kasutanud. Olen tootega rahul. Kasutan seda 1x nädalas. Koostiselt on geeljas, kus on koorivad osakesed sees. Ütlen kohe ära, et õrnale nahale see toode ei sobi. Osakesed on nahal üsna karmid, kuid see eest teevad oma tööd hästi. Võib paista, et see on tavaline geel, aga näol seda masseerides tunned neid osakesi hästi. Kui geel on natuke näos olnud siis tekib kerge kipituse tunne, ma ei tea kas peabki nii või mitte, aga mulle meeldib. Kokkuvõttes olen näokoorijaga rahul ja kasutan selle lõpuni ära. 








Oled seda näokoorijat kasutanud? Või milline on Sinu lemmik-näokoorija? 


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts