Lugemist ootavad raamatud


Täna räägin teile natuke raamatutest, mis ootavad lugemist. Praegu on neid tervelt 13. 
Nendeks on:
Nagu näete siis ma olen see, kellele meeldib raamatuid kokku osta. Ma tahaksin väga jõuda selleni, et mul ei oleks kodus nii palju ootel olevat lugemist. Unistan sellest, et kui mingi raamat saab läbi siis uue lugemiseks peaksin minema poodi. Kui ma lugemisega alustasin siis see toimis ja oli kuidagi erilisem. Ei olnud seda, et ala viskan näppe ja valin, mida järgmisena loen. Oht on ka see, et ostan kokku ja ükshetk ei jõuagi nendeni. Tähendab seda, et raamat kaotab oma atraktiivsuse ja ei paku enam nii palju põnevust kui seda oli ostmise hetkel. 
Vahepeal rakendasin ka seda, et iga kahe loetud raamatu kohta võisin osta ühe juurde. Ehk see annab võimaluse ootel oleva virna kahanemist. Mingi aeg see toimis, aga siis tulid soodukad ja nii ununes ka endaga tehtud kokkulepe. 
Täna käisin Rahva Raamatus ja silma jäi üks raamat. See oli veel sooduses ka. Kuid ütlesin endale, et EI, ma ei saa seda osta, sest kodus on nii palju, mida lugeda. Üsna haruldane minu puhul, aga olen uhke. 



Mitu raamatut ootab Sinul kodus lugemist?



Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts